piątek, 3 kwietnia 2015

15 poziom Hawkiego, trening Yogurta i powrót z wyspy


Hej! :D

Dzisiaj rano, razem z Verą (starstablever.blogspot.com) weszłyśmy na SSO, żeby dokończyć trening naszych koni, który trochę nam się opóźnił. Hawkie zdobył dziś 15 poziom!



Zostało nam jeszcze trochę wyścigów, więc ja wzięłam mojego bułanka, a Vera fiorda i na nich zrobiłyśmy resztę. Dzięki temu Yogurt zdobył 4 poziom. :D



Yogurt to mój ostatni koń do treningu. W double, które będzie prawdopodobnie za 2 tygodnie, mam plany, żeby kupić 2 lub 3 konie, także można powiedzieć, że trenowanie mam cały czas. Ale szczerze mówiąc, lubię trenować moje konie, kiedyś nie sprawiało mi to przyjemności, a teraz po prostu ciągnie mnie żeby porobić te wyścigi. :)


Postanowiłam, że przyślę z wyspy konia fryzyjskiego i startowca, dawno na nich nie jeździłam. Przy okazji zaktualizowałam ich zdjęcia w kartotece moich koni, którą znajdziecie pod nagłówkiem bloga.
Niestety, musiałam pożegnać na jakiś czas Autumn i Ruby.



A na koniec wybrałam się z Verą na przejażdżkę na startowcach!



Poranek spędzony bardzo fajnie, a teraz zmykam, pewnie wezmę psa i gdzieś się przespaceruję, albo umówię się z przyjaciółką. :D
A Wy macie jakieś plany na dzisiaj? :)

4 komentarze:

  1. Świetnie spędzacie chwile :)
    Dzisiaj pewnie wezmę startowca na Ujeżdżalnię, pojadę z Andaluzem w teren i zapewne wezmę kuca na spacer. Pojadę pewnie szukać jajek itp. Oraz na Mistrzostwa. Jak zostanie mi wolna chwila pewnie powłóczę się bez celu, albo będę poprawiać i tak już ułożoną szafę. Chętnie bym potrenowała, ale nie mam obecnie koni do treningu.

    Świetny blog :) Dodam go do polecanych na moim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, gratuluję pomysłowości. Zrobiłaś na mnie wrażenie tym komentarzem, za co dziękuję, tak jak za dodanie mojego bloga do polecanych. :) Miłego grania!

      Usuń
  2. Podziwiam, ze chce ci sie trenowac xd

    OdpowiedzUsuń