wtorek, 7 kwietnia 2015

Nowy film od SSO + coś jeszcze

Witajcie!

Pewnie już większość osób widziało, co Star Stable dodało na swojej stronie na facebooku, ale jeżeli ktoś nie widział, to świetnie trafił. :D
SSO udostępniło nam ten oto film:

 


Quartery! Już jutro!
Jak Wam się podobają? Bo według mnie są przecudne, mają tak śliczne chody, szczególnie cwał. Jedyne co mi nie pasuje, to ta długa szyja, ale myślę, że się przyzwyczaję.

Którego bierzecie? Ja chyba karego, chociaż ciężko mi się zdecydować - wszystkie są piękne.



Oprócz tego mam Wam do pokazania niespodziankę, którą zrobiłam dla Very Longbell. Taka delikatna przeróbka. :D




Do zobaczenia jutro w poście o aktualizacjach! Pojawi się dopiero pod wieczór, bo po szkole od razu mam moje stajenne obowiązki, więc w domu będę koło 19.

10 komentarzy:

  1. Bosko editujesz <3 Mogę kiedyś poprosić o edita ^^?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Nie robię editów na zamówienie, ja zazwyczaj nie mam ochoty na przerabianie, musi mnie coś najść :(

      Usuń
  2. Na początku ten cwał mnie rozśmieszał XD
    Cudne są te animacje że konie się bd ruszać *w*
    I mega obróbka :3
    Chociaż z simsów bardziej mi się podobają! *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem tak zachwycona tym cwałem, jejku. SSO dodaje coraz bardziej realistyczne konie, jestem szczęśliwa :33
      Dziękuję! Niestety simsowych nie będę wrzucać na bloga o SSO, ale zawsze możesz zaglądać na moją stronę Horse Sims na fb albo na photoblog.pl/subka
      :D

      Usuń
  3. Teraz jeszcze pytanie: Ile będą kosztować? XD Nagle boom, 1200 sc XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz jeszcze pytanie: Ile będą kosztować? XD Nagle boom, 1200 sc XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak BARDZO chcę Quarterka <3 Ale pozostaje problem ... Gdzie go kupić...????? Proszę o odpowiedź! Pozdrowionka :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konie będą dodane dopiero dzisiaj, dowiemy się, gdzie będą stały w grze. :)
      Lada moment pojawi się ta informacja w aktualnościach na stronie Star Stable. Gdy tylko będzie wiadomo, napiszę o tym w nowym poście. :D

      Usuń