czwartek, 28 maja 2015

Aktualizacje 28.05.2015

Hej! :)

Już wróciłam z Warszawy, więc mam trochę czasu dla Was. Wczoraj były aktualizacje, ale już nie miałam siły się tym wieczorem zajmować.

W tym tygodniu SSO dodało do gry:


Nowe questy
 Potrzebna pomoc Baronowej!

Znajdź perły Baronowej! 


Nowy sprzęt
  Znajdziecie go w centrum handlowym.


Targ koni
 Niedługo pojawi się w Wiosce rybackiej.


Zapowiedź
Wkrótce w grze pojawią się nowe konie Pinto.


Nowe konie Pinto już wkrótce w SSO! 


Nowy serwer
Otwarty został nowy polski serwer, aby odciążyć nasze Ciasteczko. 
Niektóre osoby się przeniosą i będzie mniej "lagów".
 

I co sądzicie?
Ahh, te pinto oczywiście takie same jak quartery, tylko maści inne. No nic, to już tradycja, haha.
Przenosicie się na nowy serwer? Ja raczej nie.

Do zobaczenia! :D

10 komentarzy:

  1. A co robiłaś w warszawie? No bo ja mieszkam w warszawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tovek, przenosisz się? c:
    Ja zostaję xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Tovek przenieś się. Nawet jakbyś chciała to przyjmę Cię do klubu. Osób jest od wczoraj wieczór 25. Prawie same 15-17 lvl pomijając dwie osoby :) Klub aktywny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i do tego łatwe wygrane w cs i mało lagów <3

      Usuń
    2. Nie przeniosę się, wolę zostać ze znajomymi. ;)

      Usuń
  4. I co z tego że można wygrać CS? Ja dochowam wierności Cookiesom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połowa osób się przeniesie i bardzo fajnie, serwery będą wyrównane i nie będzie czegoś takiego jak bardziej i mniej zapchany serwer.
      CS mam wszystkie wygrane, po trzech rozetach każdego koloru ze wszystkich cs, więc mnie już ta rywalizacja nie kręci. Również zostaję na ciastku. :D

      Usuń
  5. I co z tego że można wygrać CS? Ja dochowam wierności Cookiesom

    OdpowiedzUsuń