sobota, 16 maja 2015

Nowa fryzura oraz Scarletshout

Witajcie ponownie. :)

Jak tam, kupiliście w te double już coś? Ja zdecydowałam się zmienić fryzurę.



Są to bordowe włosy z wioski rybackiej. Już kiedyś miałam czerwone włosy, ale te z falowane z Jarlaheim, teraz zdecydowałam się na takie, ciemniejsze. Są śliczne! Ale kiedyś na pewno wrócę do mojego ombre. :)

Oprócz nowej fryzurki kupiłam nowego konia. Miałam nazbierane sc, a ta selle kusiła mnie już od dawna... Powitajcie Scarletshout!



Jest cudowna. Każdemu kto chce kupić tą selle - polecam! :D

Gorsza sprawa, bo mam do wytrenowania w tym momencie 4 konie, a nie mam ochoty na robienie wyścigów... Zdecydowałam, że będę robić wtedy, kiedy zwyczajnie chcę potrenować, a nie z przymusu. :)

Do zobaczenia!


6 komentarzy:

  1. Chyba zaraz lecę do sklepu i kupię SC xD Powodzenia z nowym kuniem!
    Wolfbell

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam 369 sc i kupiłam jednego z nowych AQH oraz nową fryzurkę. I jeśli polecasz tą selle to na pewno kupię ją ponieważ na dzień dostaję 5000sc! Kupuję wtedy jeszcze: araba z fortu, andaluza u goldspurów, stajenną na miesiąc i robię wielkie zakupy! Zostawię sobie też trochę sc.
    PS:Gdzie kupić tą selle.
    Katelyn S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo może też się skuszę na Selle.Zobaczymy jak tam stan konta na tel. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd jest ta zielona koszulka? *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, ale chyba ogród. Sprawdź sobie tutaj -> http://starstable.bplaced.net/db/en/
      :)

      Usuń