środa, 12 października 2016

Aktualizacje 12.10.2016

Hej!

Przychodzę do Was znów z postem o aktualizacjach. Co dzisiaj zostało dodane do gry?

Nowe konie
Do kupienia w Księżycowym Sierpie, Nowej Grani i Jodłowym Gaju.

Nowe maści Waszych ulubieńców!


Nowe ubrania
Do kupienia w Centrum.


Przedłużone urodziny
Urodziny na SSO będą trwały przez następy tydzień.


I to tyle z aktualizacji, jak oceniacie?
Osobiście nie będę kupować żadnego z nowych koni, są brzydkie.

Mam jeszcze taką informację, że nie mam czasu na komputer, więc na blogu będą pojawiać się jak na razie tylko posty o aktualizacjach. Wybaczcie!

Do zobaczenia.

5 komentarzy:

  1. Ty jesteś brzydka ;-; Z twojej strony lecą same hejty. O co ci chodzi? Zespół wysila się żebyś nie narzekała, że aktualizacje są małe. A ty co aktualizacje ich hejtujesz. Daj se spokój.

    ~ Anonim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej się nie podobają, więc pisze, że są brzydkie. Co w tym złego?

      Usuń
    2. A ja radzę nie czytać tego co cię irytuje drogi anonimie :v

      Usuń
    3. Nie są brzydkie. Nie dla kazdego. Mogła napisać "moim zdaniem są brzydkie". Mi tam się podobają szczególnie Morgan.

      Usuń
  2. Ale ja uważam, że też są brzydkie, morgan np wygląda jak lalka barbie i ogółem nie widzę w nich nic nadzwyczajnego ale to moje zdanie i mam prawo to napisać bo wiem na co stać zespół sso ;)

    OdpowiedzUsuń