czwartek, 20 października 2016

Brak aktywności na blogu.

Witajcie!

Przychodzę do Was z krótką informacją jak i przeprosinami, że na blogu praktycznie nie pojawiają się już posty. Jest to spowodowane moim brakiem czasu i chęci na grę, ale nie o tłumaczenie tutaj chodzi.
Na razie blog nie będzie aktywny, od czasu do czasu możliwe, że coś się tutaj pojawi.

Jeżeli ktoś będzie chciał się ze mną skontaktować to zapraszam na mojego Facebooka, który jest podany w karcie "Tove Darkstar".

Do zobaczenia! 

12 komentarzy:

  1. Co nie !!!! Nigdy !!!! Tove ! Nie rób tego proszę cię ! Nie kończ pisać bloga proszę ! Nie możesz tego zrobić tyle osób cię uwielbia nie tove nie rób tego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zostawiam, czasem można mnie jeszcze spotkać w grze. Wchodzę na SSO może dwa razy w tygodniu, nie mam po prostu czasu, zabiera mi go szkoła (przypominam, że jestem w liceum i trochę roboty mam), samorząd szkolny w którym jestem, nauka, chłopak, przyjaciele, stajnia. Nie mam po prostu czasu, żeby przesiadywać na komputerze. Jak mam chwilę to jestem na sso zobaczyć nowości i tak dalej.
      Kontaktować się ze mną możecie przez facebooka (nie piszcie do mnie na instagramie, bo również z niego nie korzystam. Chętnym mogę podać mojego realnego ig, ale z tym musicie się zgłosić do mnie na fb. ;)

      Śmiało możecie do mnie pisać, blog po prostu tylko ucichł, bo nie mam o czym na nim pisać skoro mało co gram. ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Chcecie kody do Star Stable?

      sprawdzone w roku 2023 macie tutaj:

      https://freehackpl.com/starstable/

      Polecam :)

      Usuń
  2. Dokładnie nie zostawiaj nas!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możecie się ze mną kontaktować bez problemu, spokojnie. Więcej informacji podałam w komentarzu wyżej. :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz SUPER bloga i MEGA PIĘKNE edit <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej, Co się stało z obrazkami na blogu? (np. na górze bloga i tymi po bokach? bo ich nie ma)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłam po prostu to całe "Google+", które miało jakby w sobie te obrazki, dlatego ich nie widać. :/ /Tove

      Usuń
    2. Dlatego też nie widzicie mojego konta i piszę jako "Unknown".

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń