środa, 1 lipca 2015

Aktualizacje 01.07.2015

Hej! :D

Dzisiaj środa, a razem z nią - aktualizacje!


Nowe konie
Na Farmę Marley'a przybyły nowe pinto!

Przepiękne, nowe maści Pinto! 


Nowy sprzęt
Znajdziecie go w centrum.


Targ koni
Aktualnie znajduje się w Forcie Pinta.


Kontynuacja Sobótki
Nadal możecie zrobić zadania związane z Sobótką.


Zajawka na następny tydzień
Jeżeli lubicie nowe wyścigi i masę zabawnych zadań oczekujcie aktualizacji w następnym tygodniu, na pewno Wam się spodobają!

Powrót Raptora
Gwiazda Jorvik powróciła!

Jeżeli uda Wam się zrobić z nim "selfie" w czasie występu, wrzućcie je na instagrama a do opisu dodajcie hasztag #RaptorRocks


To tyle z aktualizacji.
Jak ja oceniam? No cóż, są ciekawe. Konie szalenie piękne nie są, ale ten po środku wydaje mi się, że będzie cudowny w grze. Pozostała dwójka... No nie wiem. :D

Nie mogę się doczekać aktualizacji za tydzień! A Wy?
           

2 komentarze:

  1. Ja też, te aktualizacje mogą być bardzo ciekawe. A co do koni to też myślałam nad tym w środku, ale jest bardzo podobny do tego co masz na nagłówku. Też go posiadam i właśnie troszkę głupio kupić podobne konie. Wzięłam sobie tego z przodu, gdyż ten stojący przy domku jest troszeczkę jak zebra, ale to tylko moje zdanie.:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wybrałam gniadoszka! Jednak wygrał w moim "konkursie"... Jest przecudny, a co do środkowego to masz rację, tylko grzywa inna. :)

      Usuń