niedziela, 19 lipca 2015

Dzisiejszy poranek

Cześć. :)

Jak Wam mijają te wakacyjne, upalne dni? 
Ja osobiście nie znoszę takiego gorąca. Do tego się rozchorowałam! Yhh.

Ale wróćmy do SSO.
Wzięłam się dziś za trenowanie Spotty'ego. Ostatnio w ogóle mi się grać nie chce.










Spotty ma aktualnie prawie 13 poziom. 
Muszę się wziąć w garść i dobić mu ten 15, w końcu razem z nim mam jeszcze 5 koni do treningu. :)

Zmieniając temat, jak robiłam wyścigi w Moorlandzie to nie zauważyłam na czacie miłego komentarza w moją stronę. Nie zdążyłam podziękować, tak więc zrobię to tutaj.


Dziękuję Ci bardzo Leah!
Chociaż do świetności to mu baaardzo daleko. :)


Pozwólcie, iż znów zmienię temat.



Też Was zastanawia ta wiewióra w klatce za domem na Wyspie Padok? 
Taka po prostu ozdoba, domowy zwierzaczek czy może będą z tym jakieś zadania?
Co sądzicie? :D Mnie to strasznie ciekawi.


Na dziś to tyle! Do zobaczenia w następnych postach. :)

5 komentarzy:

  1. Już są z nim zadania na reputację na Wyspie Padok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Hahah, no to pięknie jestem poinformowana. :D No cóż, reputacji nie robię to pojęcia nie miałam...
      Dzięki za info. :D

      Usuń
  2. Leah to moja kochana znajoma, mój Lesio <3

    OdpowiedzUsuń