środa, 15 lipca 2015

Aktualizacje 15.07.2015

No hej.

Wróciłam już z obozu, tak więc mam czas, żeby opisać Wam (jeżeli ktokolwiek tutaj zagląda) dzisiejsze aktualizacje.


Nowa funkcja
Od dziś możemy porównywać bonusy sprzętu, który posiadamy z tym, który chcemy zakupić. Wystarczy najechać na daną rzecz w sklepie i kliknąć SHIFT na klawiaturze. 

Nowy sprzęt
Tradycyjnie znajdziecie go w Centrum.

Questy
Elizabeth z Valedale zgubiła swoją kosę. Musimy pomóc jej ją znaleć.

Elizabeth potrzebuje Twojej pomocy!


Sobótka nadal trwa
Jeszcze macie szansę na dokończenie zadań.


Targ koni
Stacjonuje w Srebrnej Polanie.


Informacja dla graczy z Europy
(pozwolę sobie skopiować ze strony)

W trakcie dzisiejszej aktualizacji nasi technicy będą szczególnie zajęci w przeprowadzaniu dodatkowych prac na serwerach, aby poprawić i usprawnić działanie Star Stable.

Cały region europejski otrzymał nowe serwery w chmurze, co oznacza, że dostęp do gry powinien być łatwiejszy i bardziej stabilny. Oznacza to, że wszyscy będą przenoszeni do naszego nowego systemu dzisiaj.



Okej, to na tyle. Co sądzicie o tych aktualizacjach? ;)


1 komentarz:

  1. Według mnie ta opcja z 'shift' jest bardzo przydatna(przynajmniej jak dla mnie), wydaje mi się także że to z chmurą sprawdziło mi się, bo jak wszedłam ostatnio na sso to lagi były mniejsze niż zazwyczaj.
    A po za tym...:
    Paula Wolfbell i Veronika Goldmountain organizują wspólnie konkurs! Można wygrać Sc :]
    http://1.bp.blogspot.com/-12--LAa7Hjk/VaJQMjfmOeI/AAAAAAAABJM/JRnz2poQvwQ/s400/konkurs.jpg
    Szczegóły na ich blogach:
    Paula: http://sso-paulawolf.blogspot.com/
    Veronika: http://starstableonline-goldi.blogspot.com/

    ~ Kate Shygarden

    OdpowiedzUsuń