środa, 1 lipca 2015

Pinto, Appaloosy i Spotty...

Cześć!

Jak tam po aktualizacjach? 
Mam dla Was zdjęcia nowych koni wraz z informacjami. :)

 












Oficjalnie urzekł mnie jednak gniady Appek... Jest przecudny. Myślałam, że jednak środkowe konisko będzie moje, ale pozory mylą! W grze konie wyglądają odrobinę inaczej niż za zapowiadającym zdjęciu dodanym przez SSO.

Dobra, nie przedłużając (bo mi się na wyścigi śpieszy, hihi) poznajcie...

Northeagle'a aka Spotted (Spotty)!


Tak, więc to jest Spotty. 
Oficjalnie na imię ma Spotted (nie liczy się imię z gry, ja wymyślam własne, hahah :D), no ale nazywam go Spotty, bo to takie urocze, a on wygląda jak taki Ciapek.
Może i Ciapek będę na niego mówić.. XD

Okej, dość rozczulania się nad koniskiem!
W każdym razie, konia tego polecam - jest PRZE-PIĘ-KNY! :D

A teraz lecę go potrenować razem z Leną Starcake.
Do zobaczenia! :3


4 komentarze:

  1. Dziś cię chyba widziałam, tak myślałam, że znajome nazwisko, mam zdjęcie na pamiątkę. Ciekawy blog.

    Agata Westlake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, jak mam czas to codziennie przemierzam Jorvik trenując konie. :D
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Też najbardziej spodobał mi się ten właśnie Pinto. Jest przecudny, wygląda jak przyprószony śniegiem :) Najładniejsze jest ostatnie zdjęcie, ma w sobie jakąś magię :)
    Ps. Jeśli masz ochotę, to zapraszam na mojego bloga. Wprawdzie jestem jeszcze w powijakach, ale może coś się zainteresuje :) http://jaquelin-snowlake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super piszesz! Twój blog leci do polecanych u mnie. :D

      Usuń