czwartek, 10 września 2015

Aktualizacje 09.09.2015 + 15 lvl Torka

Witajcie!

Post trochę spóźniony, ale nie miałam wczoraj czasu tutaj wpaść.
Przejdźmy od razu do sedna: wczoraj były aktualizacje. Dodane zostały:


Questy
W tym tygodniu ochroniarz z Fortu Pinta zgubił swojego psa. Musimy pomóc mu go odnaleźć.

BACZNOŚĆ! Strażnik w Forcie Pinta potrzebuje Twojej pomocy!


Nowe wyposażenie
W Centrum Handlowym znajdziecie wiele nowych rzeczy - dla konia jak i dla jeźdźca - do kupienia.


Targ koni
Znajduje się w Srebrnej Polanie.


Zapowiedź nowej aplikacji na pulpit




No i to tyle. Szału nie ma, wręcz bym oceniła aktualizacje na słabe. Ale, ale! Pamiętajmy, że nawet i za takie małe dodatki musimy Teamowi SSO dziękować. To też wymaga wiele pracy! :D

No i pewnie teraz aktualizacje ogólnie będą słabsze - niedługo otworzą nowy teren, jak pewnie wiecie. :)


Mam dla Was jeszcze taką informację: kilka dni temu wytrenowałam Tornada. 


No zdjęcie jest po prostu genialne... XD


Na razie nie będę trenować innych koni - zostały mi do wytrenowania dwa ,,quartery'' i dwa konie ,,starteropodobne''. Nie mam ochoty na ich trenowanie, a na siłę nic robić nie będę. :)

To na tyle! Do zobaczenia.


4 komentarze:

  1. Aktualizacje 10.02 :? XD Chyba się pomyliłaś xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to jest, jak się człowiek nie wyśpi i do tego jeszcze ma przekichany dzień w szkole... już poprawiam :)

      Usuń