piątek, 4 września 2015

Pan Paskuda.

Hejka z rana. :)

Co się stało, że o 9 rano wstawiam post? Ano to, że siedzę w domu. Prawdopodobnie mam zapalenie ucha, nic na nie nie słyszę od kilku dni.

Ale przejdźmy do rzeczy - od jakiegoś czasu spięłam się i zaczęłam wbijać reputację u rybaka w Wiosce Rybackiej. No i dziś nastąpił jej koniec! A razem z nią nowe zadanie - ,,Pan Paskuda''.




Długo się z tym męczyłam... 



Aż w końcu się udało. c:



No i w nagrodę otrzymałam sporo Szylingów, oraz złoty medal!



A więc moja kolekcja rybackich medali została uzupełniona. 
Teraz pozostaje mi tylko złoto z mistrzostw Srebrnej Polany i uzupełnię także kolekcję rozet. :)

1 komentarz:

  1. Ja mam tylko kilka rozet :P Mam dobre wypko, nawet bardzo xD ale nie chcę mi się trenować koni, ale może kiedyś będę miała też jakąś kolekcję ^^

    OdpowiedzUsuń