środa, 30 września 2015

Aktualizacje 30.09.2015

Hej!

W dzisiejszych aktualizacje do gry oficjalnie zostały dodane urodziny SSO.
Ja jednak trochę ubolewam, że nie nowe konie. Ale przejdźmy do rzeczy. :)


Prezenty
Przez cały tydzień w Forcie Pinta będą rozdawane różne prezenty.

Tydzień pełen prezentów!


Urodzinowe wyścigi
Codziennie będą wyścigi przeznaczone dla graczy Star Rider, które dadzą naszemu koniowi więcej doświadczenia (o ile nie ma 15 poziomu).

Gotowi na urodzinowy wyścig?


Nowe rzeczy
Kupicie je w Centrum.


I co sądzicie? Ja tam lubię te urodzinowe aktualizacje. :D
 Może za tydzień dodadzą nowe konie, nie mogę się doczekać. 

4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu dodadzą nowe konie. Podobają mi się te kolory przewodnie w tych ubraniach urodzinowych. c:

    Rose Queenhall
    awesome-starstable.blogspot.com
    konie-pasja-.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno nowe konie będą w połowie października. Tak słyszałam. Może niech dziewczęta -grające zaiste xD- trochę ochłoną, bo do dzisiaj są posty typu "Gdzie są nowe shire". chciałabym żeby były z double ;3 Będę mieć na nie kasę :D Chciałabym żeby był taki -w maści- nwm jak ona się nazywa.. Taki kary, z siwym, i gniadym *-* Jeśli wiesz, to proszę, napisz mi nazwę tej maści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na mysli srokatego (w łaty)? Bo niezbyt chyba rozumiem :P

      Usuń
  3. Tak, tylko nie umiałam się wysłowić ;P

    OdpowiedzUsuń