środa, 23 września 2015

Aktualizacje 23.09.2015

Heja

No wiecie, dzisiaj środa.. Przejdźmy od razu do rzeczy.

SSO przygotowało dla nas kilka - jak oni to mówią - zajawek. Już mamy pewność, że pod koniec roku pojawi się sporo nowych rzeczy, m.in. prowadzenie konia, dwie nowe rasy koni i nowy teren.

Zacznijmy od prowadzenia koni - jak myślicie, jak będzie to wyglądało? Czy będzie "chodziło" płynnie czy znów SSO coś popsuje z tym? 
Nie ma na razie ani filmu, ani zdjęć z tego. Mają się pojawić na dniach.

Przyjrzyjmy się nowym koniom. SSO wrzuciło filmik, który... Nie pokazuje nam właściwie nic, oprócz tego, że te konie (z resztą jak wszyscy wiemy - będą to shire) mają szczoty na przednich nogach.
Zaszaleli z tym filmem normalnie. ;p



Będzie też nowy teren. 
Aż mnie otrząsneło gdy zobaczyłam te zdjęcia. Szczerze, to nawet nie mam ochoty Wam ich pokazywać, bo to jest jedna, wielka, porażka.

Całkowicie nowy teren do odkrycia!

Więcej szczegółów podamy wkrótce!


Przepraszam bardzo, czy SSO to gra o modzie i laleczkach barbie? Nie wydaje mi się. 
Ta gra się psuje coraz bardziej, jest mi cholernie przykro z tego powodu. 
To nie jest gra o tematyce nowoczesnej, tylko o magii i koniach, dzikich terenach, miastach, które nie są jak w dzisiejszych czasach. Już samo to Centrum Handlowe i pokazy mody zapowiedziały nam, że SSO niszczą. Chcą je zbyt "uczłowieczyć", jeżeli mogę to tak nazwać.
Marzy mi się, aby SSO zostało grą typowo jeździecką, a nie z jakimiś biurowcami i modą.


Od jutra zaczyna się świętowanie czwartych urodzin SSO. A z nim darmowe star coins (nie wiem czy są już, czy dopiero jutro będą). Proszą nas także o śledzenie ich kanału na YouTube, żeby nie przegapić "imprezy".

Czas na czwarte urodziny Star Stable!


Oprócz tych rzeczy powyżej, SSO zaplanowało dla nas też coś, na co "wszyscy czekamy". A teraz mnie oświećcie i powiedzcie, na co "wszyscy" czekamy? Bo nie wiem.

No i w końcu nadszedł czas na DZISIEJSZE AKTUALIZACJE.


Questy
Zgadujcie jakie. ZNOWU szukanie zwierzaczka. Tym razem zaginął królik Felicity z JG.


Znajdź małego przyjaciela Felicity!


Targ koni
Stacjonuje w Wiosce Rybackiej.


Nowe ubrania
Standardowo - JCP.


A teraz kolej na Was. Co sądzicie o tych zapowiedziach? Dla mnie to totalne dno, ten teren oczywiście. Bo nowe konie i prowadzenie to fajna sprawa.
Ale to osiedle wyglądające jak z gry o lalkach barbie to jest PORAŻKA.

Wiem, że post poważny, aż tak poważnego to chyba tu jeszcze nie było. Ale SSO przegina, niszczy grę. A mój blog jest po to, żeby każdy pisał tu wszysto co z tą grą związane - czy krytycznie, czy pozytywnie. ;)


A teraz kolej na Waszą ocenę. :)

4 komentarze:

  1. Moim zdaniem SSO się JESZCZE nie psuje. Nowy obszar... hmmmm.. SSO wykonuje "marzenia" innych graczy, które piszą na Facebook' u. Szczerze mówiąc jestem ciekawa tego miasta. (?) Ale najbardziej cieszę się z prowadzenia konia. Nowe rasy koni? Shire... silny i duży koń. Ciekawe jak im wyjdzie ta rasa.
    Rozpisałam się niepotrzebnie. Cx
    Może pamiętasz mnie jako Deserkofa.

    Rose Queenhall
    awesome-starstable.blogspot.com
    konie-pasja-ma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że pamiętam, TFM. >:D

      No według mnie niestety zaczynają tę grę psuć.Ale to moje zdanie, Wy wszyscy możecie wyrazić również swoje, zawsze na to czekam pod postami o aktualizacjach. :)

      Usuń
  2. Kol mi powiedziała, że asfaltowe drogi to nie do gry o koniach... W sumie... Nie umiem jednak ocenić dokładniej- ja jestem pół na pół :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A z tymi shire... wyglądają jakby były pod morgany ... hmmm... XD

    OdpowiedzUsuń