środa, 7 września 2016

Aktualizacje 07.09.2016

Hej!

Przychodzę do Was oczywiście z aktualizacjami, które dziś do nas zawitały. :)


Nowe animacje
Gwóźdź programu - nasza postać teraz będzie się o wiele ładniej i naturalniej ruszać, na koniu jak i bez niego.



Żeby tego było mało, koniec już z automatycznym bieganiem! Żeby przejść do biegu wystarczy przycisnąć SHIFT na klawiaturze. Jeśli znów chcesz wrócić do chodu, zrób to samo. :)


Naprawione dźwięki
Od dziś wszystkie dźwięki są poprawione.


Małe świnki
Znów są do kupienia w Valedale.

Kwik! Przyjaciele do siodła wrócili!


Targ koni
Stacjonuje na Arenie Jorvik.


Nowe ubrania
Do kupienia w centrum.


Te animacje są cudowne! Po prostu nie mogę się napatrzeć, nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Z początku ciężko mi było przyzwyczaić się, że nasza postać wysiaduje szybszy galop, a nie robi półsiadu (który teraz jest tylko w cwale), ale teraz jak na to patrzę to wygląda genialnie. :D

Do zobaczenia!

13 komentarzy:

  1. Ja jak zawsze muszę się do czegoś przyczepić. Niby animacje cud, miód i orzeszki ale nogi postaci w galopie się znowu wyłamują ze strzemion, co mnie naprawdę wkurza. Mogli bardziej dopracować "tę część". Postać w czasie pełnego galopu powinna być bardziej pochylona i ręce powinny być niżej ułożone. I to tyle z narzekania.
    Animacje ładne, postawa naszej bohaterki poprawiona. Widać, że postać ładniej się prezentuje.
    Animacje postaci mnie naprawdę mile zaskoczyły (prawdę mówiąc myślałam że znowu spartolą robotę) przez co dużo milej mi się gra.
    Nasze zwierzaki - mogliby też popracować nad nimi i tak jak w innych grach mogłyby biegać przy naszym boku. Na pewno wiele więcej osób skusiłoby się na kupno, przez co wydawca zebrałby więcej kasiory do portfela.
    Tak sobie myślałam ile jeszcze usprawnień mogliby wprowadzić do gry, aby lepiej nam się grało to uzbierała się tego cała masa. Mieliby roboty na minimum dwa lata.
    Zespół ma dużo możliwości i pomysłów (nawet od graczy) aby usprawnić grę, przez co baza graczy będzie rosnąć a nie ubywać a oni będę trzepać kasiorę. Trzeba tylko słuchać graczy a gra nie umrze przez długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te animacje, teraz dosiad jest jeszcze bardziej "ujeżdżeniowy" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam Cię dzisiaj 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało co dziś grałam, spotkanie klubowe tylko organizowałam. Gdzie mnie widziałaś? :D

      Usuń
    2. Jak wchodziłaś do macierzystej na FS 😉

      Usuń
  4. Śliczne te animacje! *-*

    Zapraszam na Lotto na moim blogu!
    Sry za spam Toveczku.. :/

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi nowe animacje bardzo się podobają. Szczególnie wpadła mi w oko opcja głaskania konia czy nowy chód postaci. Szkoda tylko że nie ma dalej możliwości jeżdżenia na koniu ze znajomymi :/

    Mój blog o SSO-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również nowe animacje się bardzo podobają szkoda,że jak zsiadamy lub wsiadamy nie można obrócić kamerki by się dokładniej przyjrzeć ale i tak są super :D ,,Julka Zdziłowska" no szkoda że nie można jeździć na jednym koniu ze znajomą :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Hack do StarStable: http://filesfolders.pl/26448

    OdpowiedzUsuń