środa, 14 września 2016

Aktualizacje 14.09.2016

Środa, środa, środa - aktualizacje!

Mistrzostwa 
Do Nowej Grani zostały dodane mistrzostwa.

Całkowicie nowe mistrzostwa w Nowej Grani!


Nowe ubrania
Do kupienia w Centrum.

Piękne, nowe rzeczy!


Zapowiedź
Niedługo do gry zostaną dodane konie lipicańskie.

Najnowszy dodatek do jorveskiej rodziny!


Cóż, nie były to najciekawsze aktualizacje, ale zawsze coś!
A ten koń, lipican, jest tak brzydki, że chyba zacznę się modlić, żeby w grze były ładniejsze. Pewnie będą, jak to zawsze. Na szczęście... 

7 komentarzy:

  1. Moja reakcja na lipicana - FUUUUUU!! To jest tak brzydkie! - była dokładnie taka sama jak twoja. Też bym chciała by w grze były ładniejsze :/. Co do mintrzostw - nawet się cieszę :) (chociaż i tak nigdy ich nie wygram xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, na tym zdjęciu ten koń wygląda jakby był z plasteliny, okropny. Ale obstawiam, że w grze będą genialnie. :)

      Usuń
  2. Mi się te Lipicany podobają :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie troszku morgano-angliko podobne te lipicany... ;w;
    //Mira Graywood

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie biorę czynnego udziału w CS'ach więc mistrzostwa w Nowej Grani mnie nie bardzo interesują. Ubrania nawet nawet, chociaż i tak nie mam zamiaru ich kupić. Model Lipicana ogólnie podoba mi się. Mam nadzieję, że ta rasa będzie również dostępna w maści jabłkowitej. Konie dodadzą zapewne w przyszłym tygodniu, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam dopiero 15 lvl, więc cs-ami się nie nacieszę (podobno trudne). Ubrania fajne, ale mam 5 sc i 214 szylingów (zbankrutowałam xd) ;-; A te lipicany... Nie mam zdania, choć myślę, że będą całkiem całkiem.
    Kolejna środa zmarnowana jak dla mnie xddd

    OdpowiedzUsuń