środa, 21 września 2016

W dalszym ciągu czekanie...

Hej!

Nie mogę się już doczekać, aż zobaczę konie lipicańskie w grze. Jak dobrze wiemy, właśnie dziś mają zawitać do Jorvik.
Parę minut temu SSO wrzuciło na instagrama zdjęcie jednego z lipicanów, którym chciałam się z Wami na szybko przed aktualizacjami podzielić:



No muszę powiedzieć, że wow! Jestem pod miłym wrażeniem. Lipican na tym zdjęciu wygląda prześlicznie, nie to co na filmie zwiastującym tę rasę.
Jedynie co to mam zastrzeżenie do tylnych nóg, ale przeżyjemy.
Trzymajmy kciuki, żeby były tak samo ładne w grze! Na Instagramie zrobił na mnie naprawdę dobre wrażenie. :D
Tak swoją drogą, polecam wszystkim w opcjach wyłączyć "efekty dodatkowe" - psują cały urok gry, a to właśnie z nimi są nagrywane zwiastuny nowych koni, które po prostu niszczą cały ich wygląd.

Gdy jednego z nich zakupię podzielę się z Wami moją opinią na temat tej rasy w sso, bo kilka osób mnie o to prosiło. 

Nie mogę się już doczekać, żeby ujrzeć je na własne oczy. Jak myślicie, zrobią na nas dobre wrażenie? ;)

Do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Z tym karusem przesadzili no cóż. Ja oczywiście czekam aż zobaczę jabłkowitego lipicianka :3
    -Naomi Lionhiurricane

    OdpowiedzUsuń
  2. A co takiego dają te dodatkowe efekty? Ja nie zauważyłam żadnej różnicy w grze po ich wyłączeniu.

    OdpowiedzUsuń