poniedziałek, 31 sierpnia 2015

15 lvl Soray'i no i koniec wakacji...


Witajcie w ten ,,cudowny'' wieczór. 
Zostało dosłownie kilka minut z tegorocznych wakacji. Kto się cieszy? 
Ja szczerze mówiąc... sama nie wiem. Wakacje nie były jakieś cudowne, obóz był super, codzienna robota w stajni też. Jednak jest to tak monotonne, że nie robi już na mnie wrażenia. Fajnie, że szkoła, znajomi, śmiechy. Ale nauka... Rany. :(

Okej, na chwilę zmienię temat.
Dzisiaj rano wbiłam 15 poziom Sorci. :D



Ano i zmieniłam jej grzywę na korki. Właściwie ten koń jest cudowny w każdej grzywie. :)


Wracając do szkoły.. No cóż, będę musiała odstawić komputer na bok. Rano szkoła, popołudniu stajnia. W domu będę jakoś koło 20, nie będę mieć siły na granie czy dodawanie postów. O aktualizacjach też nie wiem czy będę pisać, mogę mieć taki ,,zawias'' z tym blogiem, podobnie z moim photoblogiem dotyczącym simsów, ale to nie o tym.

Także tyle mam do powiedzenia - postów nie będzie zbyt wiele, postaram się chociaż o tych aktualizacjach pisać i wyrażać moją opinię na ich temat.

Okej, nie będę już biadolić tyle. Mam nadzieję, że mieliście super wakacje i życzę Wam super roku szkolnego, dobrych ocen i te inne tego typu rzeczy, wiadomo. :)

Cześć!

2 komentarze:

  1. Eee, nie tak źle :D Chociaż koniec z kompem w tygodniu... Ale w weekend i piątek, będę wchodzić :D Tove, nie będę wchodzić w tygodniu, nie będę komentować :( ale wiedz, że zawsze czytam bloga na telefonie :) A co do treningu, nie rozumiem jak ty wbijasz tak szybko koniskom ten 15 lvl xD Ja lubię szkołę :) Śmiechy, nauka xD i kol :) Ale czasem daje szkółka w kość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. :)

      Jeśli ma się wszystkie wyścigi i wszystkie robi to trening zajmuje tylko 6 dni. :D

      Jak również lubię szkołę! Ale jednak 3 gimnazjum dla mi w kość, już to czuję :P

      Usuń