środa, 26 sierpnia 2015

Soraya, filmik i wygrana.

Heja. :)

Jak tam po aktualizacjach? Ile koni kupionych? A może nowy sprzęt? :)

Ja się pochwalę, że wzbogaciłam się u tą cudną, brudno-kasztanowatą klaczkę - Ravenhill aka Soraya!




Oprócz niej mam zamiar kupić jeszcze karego morgana, spodobał mi się. :)

W ogóle, to jestem w niebo wzięta! Udało wygrać mi się losowy konkurs i Julii Pinestorm na 1000 star coins. To właśnie te sc zostaną przeznaczone na karuska.

Mam dla Was jeszcze super filmik, który stworzyła Vera Longbell. 



To na tyle, jeśli kupiłyście jakiegoś nowego morgana - pochwalcie się! :D

3 komentarze:

  1. Tak, ten brudny gniadosz taki cudny *-* Niestety, na niego mogę czekać aż do 3 weekendu wrzecha, ale mam na szczęście mojego Skarogniadego morganka :D Wiem, wygrałaś zazdroszczę ^.^ I twój kom też widziałam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brudasek genialny! Ja muszę poczekać na karuska, ale teraz mi Julka pokazała jeszcze siwka w koreczkach i mam taki dylemat... Ehh. :D Za bardzo się udały SSO te morgany!

      Usuń
  2. Gratki wygranej Tove ^^ Bardzo ładny konik :D
    Pozdrawiam
    Anne Bunnyhand
    P.S Mój blog:
    ssooczamiannebunnyhand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń