środa, 19 sierpnia 2015

15 lvl Texasa, Echo, błędy + mini bonusik.

Hej ponownie!

Jak tam po aktualizacjach?

No cóż, nic mnie nie zaciekawiło tak jak ta grafika. Zmieniam ją - i co? Nic. Dosłownie. Gra wygląda tak jak wcześniej, hm.

Do tego jest wiele błędów - wyrzuca z gry gdy robi się wyścig, konie pozmieniały maści, świecą się, niektóre są zielonkawe.

A moją Chakrę pokarali czarnym pyskiem...



Co ona im zrobiła no. :(
Wygląda obrzydliwe.

Błagam, żeby to naprawili!


Dobra, przejdźmy do weselszej części posta: spięłam tyłek i wbiłam Texasowi 15 poziom rano. :)



I tak jak wspominałam w poprzednim poście - kupiłam nowego konia.
Jest to Morgan, klacz cremello o imieniu Lightcloud aka Echo. :D



Jest śliczna! Ale jednak skarogniadego Morgana chyba nic nie przebije... c:

---

Mam dla Was też taki bonusik mały - ponieważ nie często dodaję to posty, możecie także śledzić mojego photobloga, na którym dodaję zdjęcia z mojego simsowego ośrodka. Taka zabawa w hodowle, sprzedaże koni. Każdemu to polecam, super sprawa. :)
Nie pamiętam czy już Wam mówiłam o moim pbl, ale macie jeszcze raz.

---> http://www.photoblog.pl/subka

Możecie jeszcze polajkować moją i Very Longbell stronę na fb: Equestrian Centers



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz