piątek, 21 sierpnia 2015

Nowe morgany.

Heja.

Jak już pewnie wszyscy wiecie - wczoraj SSO dodało zapowiedź nowych maści Morganów.



Co o nich sądzicie?
Kary i siwy - standard po prostu... Już mi się te maści przejadły, za dużo ich. Ładne są, ale na pewno nie będę ich kupować od razu.
Natomiast brudnokasztanowatego konia jeszcze w SSO nie ma - dlatego też tego Morgana wezmę. :D 
A Wy?


I kochani, słuchajcie: kilka osób czyta tego bloga, dajecie te "+1" w Google pod postami (nie wiem jak to się nazywa szczerze mówiąc) ale czy moglibyście też coś komentować? Wiem, że gadka oklepana - ale te komentarze naprawdę motywują. :)

Do zobaczenia!

9 komentarzy:

  1. Wiesz to jest tak. Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie. Ty nie komentujesz ich blogów, to oni też nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Ja nie czytam żadnych blogów. To, że mam w polecanych nie znaczy, że jestem ich obserwatorką - przeglądnęłam raz, były fajne to dodałam. Po to jest ta opcja.
      Poza tym, komentarzy z łaski nie potrzebuję.

      Usuń
    2. Ale jak przeglądałaś mogłaś go zostawić i tego kogoś też motywować. :D

      Usuń
  2. Mnie urzekł kary. *-* I ta jego grzywa, ale nw czy to jego kupie. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ta grzywa, taka falowana. :)
      Ja go kiedyś pewnie kupię, ale na razie za duuużo karusów i siwków. :D

      Usuń
  3. Też spodobał mi się ten brudno-kasztanowaty ^^ Jest taki inny ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziemy komentować :D Napad na środkowego xD Ja też mam zamiar kupić, ale się zastanawiam bo już mam skarogniadego :/ Moja kol, też zamierza go sobie wziąć :) Kary ma grzywę tak odrobinkę podobną do fryza :D. Albo mi się wydaję.... Amaranta Papanest

    OdpowiedzUsuń
  5. A co do siwusków, wydaję mi się że nie mam żadnego xD Może kiedyś jakiegoś zakupię :D

    OdpowiedzUsuń