środa, 17 lutego 2016

Aktualizacje 17.02.2016

Siemano

Nareszcie koniec aktualizacji! Kto tak jak ja cieszy się na nowe zadania? Być może uda mi się zdobyć wyczekiwany 19 poziom... 
Przejdźmy do rzeczy. :)

Questy
W tym tygodniu dowiemy się co GED planuje dalej robić w Eponie oraz co stało się z Hermanem. Poznamy także wiele nowych postaci.

Czas na działania w Eponie!


Więcej walentynkowej zabawy
Nadal mozemy wykonać zadania sprzed tygodnia związane z Catherine i Donaldem. Oprócz tego, teraz Derek potrzebuje naszej pomocy w dostarczeniu listów.

Derek ma masę listów do dostarczenia!


Listy możecie znaleźć w okolicach:
-Zamku Srebrnej Polany
-Kaplicy Doyla
-Plaży Moorland
-Wioski Rybackiej
-Farmie Goldspurów
-Akrach Południowego Morza
-Wiosce Valedale
-Forcie Pinta
-Wzgórzu Nilmera

Tydzień mody i konkurs
Do Jorvik znowu zbliża się pokaz mody, a w ramach pokazu na YouTube odbędzie się konkurs! Koniecznie subskrybujcie oficjalny kanał SSO.

Nowe wyposażenie
Oczywiście do kupienia w Centrum.


To na tyle z aktualizacji. Jak Wam się podobają? 
Fabularne zadania - super sprawa! Ale walentynki mogły potrwać tylko tydzień... Irytuje mnie to przedłużanie "świąt" na SSO.
Pokaz mody też sobie mogli odpuścić, ale z drugiej strony, zawsze to jakaś miła odmiana. 

Do zobaczenia.

7 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tych zadań, ale jeszcze długa droga przed mną. Dopiero prawie 16 lvl. Cx
    Powodzenia w wbijaniu 19 lvl' a! ^^

    Rose Queenhall
    awesome-starstable.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również powodzenia w wbijaniu poziomów. :D

      Usuń
  2. Zadania są świetne! Trwają dwa dni, lecz ja zrobiłam wszystkie nawet te z drugiego dnia niestety taka już jestem, a jeśli chodzi o zadania z głównej fabuły to nie mogłam czekać xd. Jak dla mnie są oczywiście krótkie... wiem za dużo narzekam xdd. Czekam jeszcze na nowe rasy koni, ciąg dalszy zadań z fabułą i oczywiście na zadania z mamą Alex ;D. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, są genialne. Rzadko kiedy SSO dodaje aż tak ciekawe questy. :D

      Usuń
  3. Mam więcej niż połowa 18 levela, ale wątpie w to że wbije jeszcze w tym miesiącu 19 level.. chyba że dodadzą niedługo kolejne questy związane z fabułą gry :) od pewnego czasu jednak nie liczy sie dla mnie by wbić jak najszybciej ten największy level, ale liczy się bardziej to by móc robić coś ciekawego (mam tu na myśli przedewszystkim questy) prócz nabijania repek, trenowania koni itp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeny... Dawno mnie tu nie było. Pewnie mnie nie pamiętasz, bo udało mi się tu dwa razy zostawić komentarz i w dodatku, wieki temu.
    Z jakiegoś powodu lubiłam twojego bloga i jak zajrzałam po przerwie, w dodatku ogromnej (od października nie byłam w świecie SSO! O.o), to stwierdzam, że wciąż ma coś w sobie : )
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga. Nie ma tam nic specjalnego, od nieciekawe opowiadanie, pisane w formie dziennika ;) Ale planuję się rozwinąć z blogiem, biorąc pod uwagę fakt, że zwyczajnie mam już więcej czasu :)
    Czekam na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń