piątek, 26 lutego 2016

Konie pełnej krwi angielskiej i Star Stable Show 2.

Hej!

Na pewno widziałyście już nowe zapowiedzi na YouTube od SSO.





Dum, dum, dum! Nowe konie! Do tego nareszcie wyglądające, że tak to ujmę, jak "normalny" koń. Wysoki, sportowy, nie żaden kuc czy zimnokrwisty gigant. Chociaż z tej perspektywy na filmie wydaje mi się, że  ma zbyt długie nogi. Ale, ale! Nie oceniajmy dopóki nie zobaczymy ich "na żywo", po dodaniu do gry.
Cieszycie się na odnowę tej rasy tak samo jak ja, czy może bardziej z powrotu Star Stable Show? :)

Do zobaczenia.

19 komentarzy:

  1. Miałam nadzieję, że Star Stabel Show wróci bo to naprawdę świetna rzecz! Co do konia, wygląda naprawdę dobrze i zgrabnie, nie mogę się doczekać, aż zobaczę go w grze.
    http://starstableonline-selena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Huhu, anglusy c: Jestem niezwykle zachwycona zważając na to, że są to moje ulubione konie. Tak, sportowy wygląd nadaje im niezwykłości. Czy takiego rohanowca kupię to zależy już od double...


    ~Am

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje może niekoniecznie ulubione (btw. nawet nie mam ulubionej rasy), ale wydają się być śliczne w grze. :D

      Usuń
  3. Bardziej czekałam na nową rasę (wolę cieszyć się wirtualnym koniem) niż Star Stable Show.
    Na zdjęciu wygląda jakby miał za dużą głowę.. Ale to może wina perspektywy. Nogi wydają się odpowiedniej długości.
    Już się ie mogę doczekać :3
    Mam nadzieję że pełny teaser rasy dadzą 2 marca a same konie wprowadzą już 9, tak jak to było z islandami. Na wcześniejszy termin wprowadzenia ich do gry nie liczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, to ja mam wrażenie, że z głową jest wszystko ok a z nogami nie bardzo. Każdy inaczej patrzy. :)

      Usuń
  4. Śliczny jest. c: Ale znając życie, jak zwykle będzie w Nowej Grani, czy gdzie to tam. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, dużo jest tam miejsc na nowe konie.

      Usuń
  5. Ja cieszę się z obu rzeczy :D Ale z konikami to poczekam dopiero nowych maści, bo to moje postanowienie noworoczne xD Chyba, że któryś do mnie powie "kup mnie" xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moim postanowieniem noworocznym jest kupowanie jednego konia na miesiąc (tak jak dodają), ale trochę mi to zaczyna nie wychodzić, haha

      Usuń
  6. Anglusy mi się nie podobają więc na pewno żaden do mnie raczej nie trafi. Albo mi się tak wydaje na zdjęciu, że są takie.. No.. Dziwne? xD

    Rose Queenhall
    awesome-starstable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się na zdjęciu wydaje dziwny, ale jestem pewna, że w grze będą przecudne. :D

      Usuń
  7. Tj. Jak na anglika, to wygląda bardzo "rasowo" bym powiedziała. Naturalnie też masz dwa typy anglików: 1) o długich nogach i krótkiej kłodzie, a 2) o krótszych nogach i zdecydowanie wydłużonej kłodzie. Różnie się je użytkuje. To czy dany typ jest lepszy, zależy głównie od hodowcy. Jeździłam i na tym, i na tym, preferuję bardziej długonogie o krótkiej kłodzie, więc jak zobaczyłam tego Anglika na tym filmiku, to zaczęłam się uśmiechać jak głupi do sera :D Trochę mnie denerwuje jego ruch, bo bardziej by mu pasował ruch "starego" typu konia, no ale SSO już taką animację chodów koni wybrało, to się pewnie będą jej trzymać przy kolejnych rasach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z anglikami do czynienia nie miałam, więc nie będę się wypowiadać. Pewnie masz rację, że budowę ma dobrą. Ja do czynienia na co dzień mam z końmi arabskimi, a one wbrew pozorom długich nóg nie mają - to może dlatego mi się wydawało, że koń na filmie ma za długie. :)
      Ciekawi mnie ich cwał! Jak myślisz, będzie to bardziej wyglądać jak koń prosto z wyścigów czy pozostaną przy typie "zwykłego" wierzchowca?

      Usuń
    2. Z arabkami też trochę pracowałam i w sumie, patrząc na arabki z SSO, nawet oddają ich ruch i pokrój. Moim zdaniem mogły by być minimalnie niższe, ale w sumie to są dobre.
      Co do ich cwału, to patrząc na sposób kłusowania, obawiam się, że koń będzie miał ruch podobny do quartera, albo morgana, bo będzie strasznie niewłaściwe :( Już o islandzki "cwał" się ostatnio denerwowałam, bo miałam przyjemność pracować z jedną kucyną islandzką, od lat będącą w hodowli i stwory w galopie (jeśli już zagalopują, bo podczas tolta rozwijają o wiele większą prędkość niż multum koni w galopie) to ich galop przypominałby animację... fiorda z sso? Zdecydowanie tak. Dlatego denerwuje mnie wciskanie wszystkim nowym koniom animacji AQH :(

      Usuń
  8. Ja nie kupuje bo i tak za 2 tygodnie dodadzą nowe maści

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo chciałam mieć folbluta, ale że wyglądały jak startowe, postanowiłam nie kupować, to teraz będzie super z nowym wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja opinia o tych koniach jest bardzo niska - zwykła krzyżówka szajera z morganem + mocne zaznaczenie detali i mięśni. :p

    ~Ja

    OdpowiedzUsuń