środa, 24 lutego 2016

Aktualizacje 24.02.2016

Witajcie. :)

Od razu przepraszam Was za brak postów, zwyczajnie nie mam czasu. Szkoła, uczenie się do egzaminów, stajnia i chwile wolnego czasu, który zostawiam na odreagowanie. Nawet mało co do gry wchodzę. Musicie mi wybaczyć.

Przejdźmy już do tematu posta - aktualizacji! 


Tydzień mody
Wraz z nadejściem wiosny w Jorvik obchodzony jest tydzień mody. Aby dołączyć do zabawy pojedź do Centrum.

Z miłości do mody... Tydzień Mody w Jorvik!


Powrót Raptora
Piosenkarz powrócił do Centrum razem z nowym hitem.

Nowe ubrania
Kupicie je w Centrum.

Targ koni
Stacjonuje w Srebrnej Polanie.


To na tyle z aktualizacji. Jak Wam się podobają? 
Moją opinię nt. zmieniania gry o tematyce jeździeckiej na grę "barbie" już znacie, więc pozwólcie, że nie będę się wypowiadać. :)
Czekam na Wasze oceny.

Do zobaczenia!

3 komentarze:

  1. Ja liczyłam bardziej na aktualizację w ramach wątków, które pojawiły się w Eponie. Czułam, że pojawi się coś w ramach Centrum, ale myślałam, że historia Epony rozwinie się już z dzisiejszą aktualizacją. Może nie od razu w ramach wątku związanym z G.E.D., ale jednak, miło by było, gdyby coś tam się zaczęło dziać...
    Myślałam, że tylko ja mam problem z pojawieniem cię Centrum Jorvik, i tylko ja wybitnie nie lubię zadań dotykających to miejsce ; ) Jedyne, co tak naprawdę mi się podoba w tej "lokacji", to zbiór większości sprzętu i ubrań w jednym miejscu, chociaż i bez tego człowiek sobie radził ...

    OdpowiedzUsuń