niedziela, 14 lutego 2016

Kolejny koń do wykarmienia...

Hej. :D

Jak już pewnie się domyślacie w moich progach zawitał kolejny kopytny, którego zakup kusił mnie już od dłuższego czasu. Poznajcie Aceeffect aka Faith!



No i jestem zadowolona z zakupu, koń cudny. Myślałam jeszcze nad tym nowym, bułanym, ale jednak siwka wygrała.





Od razu wzięłam się za jej trenowanie, przy czym towarzyszyło mi kilka osób.
Nasz treningowy gang!




A tutaj jeszcze kilka zdjęć od Gene:






Na szczęście trochę sc zostało, gdyby szybko dodali nowe konie... :)

A tak btw. jaka rasa koni na sso jest Waszą ulubioną? U mnie zdecydowanie Islandy, Morgany i Shire.

Do zobaczenia!

9 komentarzy:

  1. Morgany i fiordy - kocham te konie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda rasa jest moją ulubioną, ale najbardziej lubię konie budowy Jorvików Gorącokrwistych xD

    ~Ja

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam maści quarterów, ale budowa mnie odrzuca... :(

      Usuń
  4. Och, trudne. Uwielbiam AQH, Pinto. Z budowy może najbardziej nie, ale trenowanie ich to czysta przyjemność. Czemu? Tego nie wiem, niby każdego konia trenuje się tak samo, ale one mają coś takiego... nywym, może animacje?... Morgany i islandy. Shire także, oczywiście, jednak coś mnie odrzuca ;^; No, a do jorviko-podobnych nic nie mam, ba, podobają mi się bardzo. No i ten... siwek mnie kusi jak nic, śliczny, ten pyszczek. Przyznam jednak, że na wirtualne konie trochę kasy szkoda. Kupuję, kupowałam i kupować będę, jednak... no nie wiem. Piękny konik, warty pozazdroszczenia. Jak Cię znam, za maks tydzień będzie wytrenowany :D

    ~Am

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, i zdjęcia. Można by się patrzyć cały czas... Rozjaśniasz je? Czym przerabiasz?

    OdpowiedzUsuń