środa, 6 kwietnia 2016

Aktualizacje 06.04.2015

Hej!

Wybaczcie, że późno wstawiam post, nie miałam dziś czasu, żeby wszystkie zajęcia pomieścić. Ale nie przedłużając, przejdźmy do rzeczy.

Nowa Winnica

Winnica Srebrnej Polany po liftingu!


Nowe ubrania
Do kupienia w Centrum i Winnicy.


Targ koni
Stacjonuje w Forcie Pinta.


Star Stable Show


Oprócz tego koniom angielskim zmieniono grzywy, już nie są radioaktywne.
Jeszcze się pożalę, że brakuje mi 15 xp do 19 poziomu...

Jak Wam się aktualizacje podobają? Wolałam starą Winnicę. Ale ten ceglany budynek jest całkiem fajny. c:

Do zobaczenia.

3 komentarze:

  1. O co chodzi, że radioaktywne? '-' Bo nie rozumiem xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Oł noł, zaczynałam się przywyczajać do mojego perwolla. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh, co do tej nowej winnicy jestem neutralna. Chociaż brzydka nie jest C:
    ...Ja to nawet 18 lvl nie mam, ciesz się ;^;...



    ~Am

    OdpowiedzUsuń