piątek, 8 kwietnia 2016

Podwojone star coins, ujeżdżenie i cross.

Witajcie w tym krótkim poście. Pasuje się tu odzywać częściej, a nie wrzucać tylko wpisów o aktualizacjach, prawda? :)

Jeżeli jeszcze nie wiecie, to w ten weekend jest oferta podwojonych star coins przy zakupie. Korzystajcie póki można. Ja pewnie też się skuszę.

Oprócz tego, chciałam się z Wami podzielić kilkoma zdjęciami z moich mini sesji z Lancaster'em i Zodiac'iem. Lancaster wziął udział w dwóch zdjęciach ujeżdżeniowych, a Zodiac w czterech z crossu. :)








Przypominam, że dużo zdjęć ląduje na moim Instagramie, więc jeszcze raz Was zaproszę do zaglądania tam. :D


Planujecie kupno jakiegoś konia w to double? Ja poczekam na nowe, ciekawe jakie teraz zostaną dodane. Jak myślicie?

Do zobaczenia!

7 komentarzy:

  1. Robisz naprawdę cudowne zdjęcia i równie pięknie je obrabiasz. Muszę się tak nauczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ee tam! Zmiana kolorystyki w Photoshopie nie jest rzeczą trudną, wystarczy odrobinę się pobawić. :)
      Dziękuję!

      Usuń
  2. I apropo double to uważam ze nie do końca ma sens wydawać kase na pikselowe pieniądze a zwłaszcza ze mam sr :/. Mimo wszystko strasznie mnie kusi ale dobra! Przetrzymam to xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, jak zawsze c;
    Ja już skorzystałam ^-^
    Zazdro tych anglików...
    Cwałują jak psy, ale na fotografiach wyglądają ślicznie ^o^
    No d:
    Apropo, to fajne te aki dla koni :) Oryginalne i ładne dla oczu oraz dla uszu :P


    ~Am

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem animacje skoków powinny wyglądać bardziej wiarygodnie. W star stable trochę z tym przesadzili. Cos mniej więcej jak w "my górze and me 2" - byłoby lepiej;)

    OdpowiedzUsuń