środa, 13 kwietnia 2016

Aktualizacje 13.04.2016

Hej!

Znów przychodzę do Was z postem o aktualizacjach i moją oceną.


Góra lodowa
Do Jorvik znów przypłynęła zbędna góra lodowa z fokami do kupienia. Znajdziecie ją przy Zapomnianych Polach.

Foki najlepszym dodatkiem do siodła!


Nowe ubrania
Do kupienia w sklepie na górze lodowej.


Star Stable Show


Tak, to już tyle z aktualizacji. Nie będę się rozpisywać, bo jestem zła, że nie dodali choćby jednego, małego zadania... Kolejny tydzień muszę tkwić z końcówką 18 poziomu, bo do 19 brakuje mi jedynie 15 xp. Nawet tego nie będę komentować. 

Znów ta góra lodowa... Jak dla mnie totalnie zbędna rzecz. A według Was? 

Szczerze mówiąc, totalnie mi się odechciewa w to grać. Nie mam żadnych reputacji czy zadań, wszystkie konie wytrenowane... W grze się po prostu nudzę. Chęć zostania na sso coraz bardziej maleje. Może nie tylko ja mam takie odczucia? Chyba coraz bardziej jestem za stara na granie "w koniki", hmm.
Nadzieję mi niesie nowy teren, który (tak, jak mi się marzyło) będzie dziki, bez jakichś miast. Dużo przestrzeni, dzikie, biegające konie. Fajna sprawa, czyż nie? :)

Do zobaczenia! Czekam na Wasze opinie nt. aktualizacji w komentarzach. 

3 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać tego terenu
    Moja reakcja na filmik?
    MUSTANGIIIIIIIIIIIIIIIIIIII JAKIŚ DZIKI ZACHÓD OMG MUSTANGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. No wgl bez sensu dali tą górę lodową :/ Lepsze by były zadania jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... Kolejny tydzień muszę czekać na 19 poziom, eh! Jedyne 15 xp mi brakuje :<

      Usuń