środa, 20 kwietnia 2016

Aktualizacje 20.04.2016

Hej!

Oficjalnie skończyłam pisać wszelkie egzaminy i mogę spokojnie się leczyć siedząc w domu... Tak, akurat teraz musiało mnie wstrętne choróbsko dopaść. "Końskiego zdrowia" to ja zdecydowanie nie mam. :P

Ale przejdźmy do rzeczy! Czym dzisiaj zespół nas zaskoczył?


Półwysep Południowe Kopyto
Nowy teren właśnie został otworzony. Poznamy tam wiele nowych, interesujących osób. Czeka na nas także masa zadań, w których wszystkim będziemy pomagać.

To tylko jeden z przepięknych widoków na Południowe Kopyto

Elin jest gotowa do pomocy!

Madison potrzebuje Twojej pomocy w naprawie jej ukochanego GEMO!

Ten gość jest pomocny. W końcu. Tak jakby.


Nowe ubrania
Będą dostępne po wybudowaniu sklepów na Półwyspie.

Targ koni
Stacjonuje w Srebrnej Polanie.

StarStable Show


Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się dzisiaj nowego terenu. Jak Wam się podoba? Mnie zachwycił... Bałam się, że będzie tam dużo budowli, ale na szczęście ich nie ma. Jest tam cudnie!
Do tego soundtrack, który tam gra, ah.. :D



No i jeszcze się pochwalę, że nareszcie osiągnęłam długo wyczekiwany 19 poziom!



Aktualizacje świetne! A Wy jak je oceniacie?
Do zobaczenia. :)

15 komentarzy:

  1. Zaskoczyli mnie, że tak szybko dodali tę wyspę :) Ja również wbiłam dzisiaj 19 lvl a wyspa jest cudna :3 Czuję tam szkockie klimaty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jak ja nie przepadam za takimi spokojnymi melodiami, to w tym soundtracku się zakochałam.. :D

      Usuń
    2. Zazdro z tym 19 lvl ;-;
      Mi brakuje tak mało D:

      Usuń
  2. Teren świetny :D A w ogóle to cię widziałam i cię przez chwilę śledziłam, ale otem mi uciekłaś XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błagam, nie umiem pisać :") ^Potem

      Usuń
    2. Naprawdę? Nie zauważyłam Cię :D

      Usuń
    3. Ja też Cię widziałam, raz stałaś w tym kamiennym kręgu, a raz biegłaś z dzikimi końmi xd
      Tak btw. Czy wam też nie odkrywają się lokalizacje? Byłam przy tym Antycznym Drzewie, Kamiennym Kręgu, Kopytnym Wrzosowisku i nic...

      Usuń
  3. Nie chce siać zamieszania ale.. Gdy skończymy zadania u Pustelnika to mówi on "Nie znam cie zbyt dobrze. Jeśli jednak zaufam ci trochę bardziej istnieje szansa, że pozwolę ci zaopiekować się jednym z dzikich koni" Czyli, że dostaniemy pod opiekę jednego z tych "ślicznych" (ich grzywy potzrebują liftingu) koni :3 Jestem w niebie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi się właśnie dziwne wydaje, SSO mówiło, że mustangów do kupienia nie będzie, ale tak patrząc na te konie utwierdzam się w przekonaniu, że to zdecydowanie nie są mustangi.
      Teraz możemy zakładać, że reputacja u Hermita będzie nam potrzebna do zakupu takowego konia, które pewnie będą do kupienia za tydzień.
      No cóż, zapowiada się ciekawie. :)

      Usuń
    2. A którego konia chciałybyście mieć? xd
      Ja już się zdecydowałam, że u mnie wyląduje gniadosz i może myszaty *-*

      Usuń
    3. Za zamierzam zakupić gniadoszka.. Jest cudny :3

      Usuń
  4. Hej, wiesz ze w SSO jest dziewczyna Tove DarkSISTER? Parę razy zjechałam z trasy mistrzostw lub wyścigów sądząc ze to ty ;-;. Bardzo bym chciała się z tobą spotkać na sso, Masz cudowny blog :,)

    OdpowiedzUsuń
  5. Graty 19-dziewiętnastego lvl'a :D

    OdpowiedzUsuń