niedziela, 7 czerwca 2015

Eve.

Cześć :)

Jak Wam weekend mija? U mnie niestety nic ciekawego. Oprócz wychodzenia ze znajomymi czy na rower/rolki to nic do roboty nie mam... Na szczeście od jutra do stajni wraca moja trenerka, a to oznacza tylko jedno - zaraz po szkole do koni i przesiadywanie tam do wieczora!

Ok, wróćmy do tematu SSO.
Postanowiłam ostatnio wziąć z wyspy Eve.






Lubicie w SSO konie o takiej budowie? Ja szczerze przyznam, że uwielbiam! :D
A jeśli tak to preferujecie bardziej Tinkery czy Szwedy? Ja wybrać nie potrafię, mam po koniu z obydwóch tych ras i oba są świetne. :)

Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Piękny koń :3
    Ja wolę tinkery od szwedów c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam tinkera ale może kiedyś kupię. Zamierzam pozbierać na lt (w ofercie 4000sc) ale teraz zbieram na dodatek do the sims 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie Tinkery <3 Twój jest taki sweet :3

    OdpowiedzUsuń