sobota, 27 czerwca 2015

Kolejna wygrana + mała ciekawostka

Hej!

Wakacje oficjalnie rozpoczęte. Cieszycie się? :>
Ja zdecydowanie tak, miałam już dość tego roku szkolnego, chociaż wcale nie szło mi jakoś źle. Po prostu mam ochotę na ten wakacyjny odpoczynek.

Będziecie gdzieś wyjeżdżać? Ja tak, na obóz konny za niecałe dwa tygodnie. Już nie mogę doczekać się codziennych wyjazdów w teren na kilka godzin, kąpania się z końmi w rzece... Ah!

Wróćmy do SSO - przed chwilą znowu udało mi się wygrać CS'y. Jakieś takie łatwe się zrobiły, nie wysilam się specjalnie, a zazwyczaj jak jakieś mistrzostwa jadę to jestem na podium. Sama nie wiem dlaczego, jadę tylko dla ,,fun'u'', nie liczę na wygraną, a jednak się udaje. :P

Czekam jeszcze na te w Srebrnej Polanie, nie miałam jeszcze okazji brać w nich udziału.




Jeżdżąc na Frugo zauważyłam, że nie ma już białych kopyt od spodu. 
SSO musiało zmienić teksturę.



Bardzo fajnie, że te kopyta nie są już takie śnieżnobiałe, wyglądało to strasznie sztucznie. Teraz są o wiele ładniejsze. :D
A według Was?


Okej, to tyle w tym poście. Udanego weekendu, no i wakacji! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz