sobota, 20 czerwca 2015

Podwojone Star Coins

Cześć!

Nareszcie weekend, mogę odpocząć i dodać post na bloga. :)

Wiecie, że jest oferta "double" (podwajanie SC przy zakupie), prawda? 
Trwa ona do 24.06 godz. 11.00

Ja się pochwalę, że do mojej ekipy wstąpiła już druga klacz Pinto!




Jest cudna, tak jak wszystkie nowe pinciaki. Może w przyszłości kupię jeszcze kasztanka.

Jeśli również wzbogaciliście się o jakiegoś konia - pochwalcie się w komentarzach! :D


Jeżeli chodzi o inne informacje od sso:

Specjalne prezenty dla graczy na wszystkich poziomach!
  • Gracze Lifetime - sprawdźcie swoje skrzynki pocztowe ze specjalną rzeczą z okazji Sobótki!
  • Star Riders - trzy dodatkowe dni, jako Star Rider zostały automatycznie dodane do Waszych kont! Nie musicie wpisywać żadnego kodu!
  • Gracze bez Star Rider - Wpiszcie kod ‘HAPPYSUMMER’, aby otrzymać darmowe dni Star Rider w czwartek, piątek i sobotę! 

Na dziś tyle mam Wam do powiedzenia. Niedługo zaktualizuję kartotekę koni. :)
 

4 komentarze:

  1. Kupiłam dzisiaj tego samego konika ^^
    Gratuluję i życzę przyjemnego trenowania c:
    Wolfbell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudny jest. :D
      Dziękuję i nawzajem, jednak ja znów mam lenia na granie i trenowanie. W tym momencie to nie moja bajka... Jeszcze mam do wytrenowania (oprócz Amethyst) 4 konie. :I

      Usuń
    2. Ja mam 8 koni do treningu .-. Chyba nigdy w życiu tego nie zrobię :P

      Usuń
  2. Super HACK do gry STAR STABLE: http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń