sobota, 27 czerwca 2015

Liebster Award

Witajcie ponownie. :)

Zostałam nominowana do LBA (Liebster Award) przez Julię Pinestorm (http://starstable-donka.blogspot.com).



Na czym to polega? Otrzymują to osoby z mniejszą ilościa obserwatorów, aby rozpowszechnić ich bloga. Nominowane osoby muszą odpowiedzieć na zadane pytania przez osobę, która je nominowała (ja to umiem tłumaczyć, hahah...)


Moje odpowiedzi na pytania Julii:

 1. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
Wszystko co kopytne, psowate i "szczurzate".
 
2. Uprawiasz jakieś sporty?
Jazda konna, oczywiście! Idę zdecydowanie w sport, nie rekreację. :)
Do tego rower, rolki, siatkówka, koszykówka...
 
3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Codziennie spędzam wiele godzin w stajni. Jeśli w stajni mnie nie ma to wychodzę na rolki, rower lub spaceruję z psem, albo znajomymi oczywiście.
 
4. Jak dowiedziałaś się o SSO?
Od koleżanki, z którą nie mam już kontaktu.
 
5. Ulubiony film?
Wszystko od Marvela!
 
6. Lubisz komedie? 
Uwielbiam, ale nie takie strasznie "durnowate". :D
 
7. Jeśli na jeden dzień miałabyś się zamienić miejscem z jakąś sławą, kto to by był?
Nie mam pojęcia... Nie interesuję się sławnymi ludźmi.
 
8. Jakie masz drugie imię?
Nieznoszę go, tak więc skłamię i powiem Wam, że nie posiadam drugiego imienia, ciii. :)
 
9. Czego nie lubisz w ludziach?
Chamstwa.
 
10. Soki owocowe VS napoje gazowane?
Owocowe!
 
11. Fav pora roku?
Nie potrafię wybrać...


Ja do LBA nominuję: 

Pytania do Pauli i Veroniki:

1. Jak długo grasz w SSO?
2. Skąd dowiedziałaś się o tej grze?
3. Jeździsz konno w "realu"?
4. Posiadasz zwierzaka domowego? Jeśli nie, to czy chciałabyś?
5. Planujesz wyjechać gdzieś w te wakacje?
6. Twoje hobby?
7. Kim planujesz zostać w przyszłości?
8. Masz swojego ulubionego konia w grze?
9.  Czy lubisz mistrzostwa (tak zwane CS'y)?
10. Jaki jest Twój ulubiony film?
11. Jaka jest Twoja ulubiona książka?  


Okej, to tyle!
Fajna sprawa to całe LBA. :D

Do zobaczenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz