poniedziałek, 22 czerwca 2015

Wspólne wyścigi i brak klubu...

Witajcie :D

Jest super, jeszcze kilka dni i wakacje... Szczerze mówiąc, ja już "wakacje" mam od kilku tygodni - nauki nie ma, w szkole nudy to co się będę, zamiast do szkoły biegam do stajni, hahah.

Planujecie gdzieś wyjeżdżać? U mnie jeśli dobrze wszystko pójdzie pojadę na obóz konny, do tego może nawet dostanę nowy rower z czego się strasznie cieszę! Oprócz jazdy konnej właśnie uwielbiam jeździć na rowerze, po górach, lasach. Mój rower niestety stary, ciężko na nim jeździć gdziekolwiek, bo boję się, że się rozleci.

Dobra, wróćmy do SSO!
Zabrałam się dziś za trening Revue razem z koleżankami - obydwie Lenki, haha!










Uwielbiam trenować z kimś, nie sama.
Samej nigdy mi się nie chce. :D

A Wy lubicie z kimś trenować czy jednak preferujecie samotne treningi? ;)

---

Zastanawia Was pewnie końcówka tematu posta. Tak, zostałam bez klubu. Czemu? Bo ten, w którym byłam przeniósł się na inny serwer. No cóż. 
Szczerze Wam powiem, że odkąd jestem bez klubu jakoś bardziej zaczęłam zadawać się ze znajomymi, piszemy razem, jeździmy czy właśnie trenujemy. Tak to czasem odzywałam się tylko na klubie, a na listę znajomych nawet nie spojrzałam.
Tak więc nie rozpaczam. :)

Czy mam zamiar dołączyć do jakiegoś klubu? Nie wiem. Może jeśli jakiś fajny się nasunie. 
Już miałam kilka propozycji ale odrzuciłam, muszę się zastanowić. :D

To na tyle w tym poście!
Ah, prawdopodobnie ostatnie zdjęcie pójdzie na nagłówek bloga. Nie będę zbytnio go przerabiać, ostatnio spodobały mi się "czyste" zdjęcie prosto z gry, jedynie trochę kolorystyka zmieniona. :)

Do zobaczenia!

7 komentarzy:

  1. Ja bym mogła Ci zaproponować mój - Spring Witches. Niestety też jest na Honey Valley, lecz nie pożałujesz tego wyboru. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się nie będę przenosić, ale dziękuję za propozycję. c:

      Usuń
    2. Nie ma za co. Jak coś zgłoś się do mnie na sso. Nazwę mam taką jak w nazwie konta google.

      Usuń
  2. Nagłówek jest naprawde świetny. *-* Zazwyczaj trenuje sama na SSO, nie wiem czemu. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę niektóre miejsce spixelowane, no ale cóż... Dzięki :D
      W sumie samemu szybciej idzie trening, bo nie trzeba na nikogo czekać, ale ja jednak wolę z kimś, nie nudzę się :P

      Usuń
  3. Tove!!! Czo ty wczoraj zrobiłaś?!!! Każdy wyścig pierwsze miejsce xDDD Ja byłam zawsze za Tb ;'D

    OdpowiedzUsuń