wtorek, 2 czerwca 2015

Mistrzostwa

Hej!

Od razu Was przeproszę, że posty nie są często. Szczerze mówiąc, to nie wiem czasami o czym pisać, a nie chcę Was zanudzać. :)
No i wiadomo, szkoła.

Wpadłam na pomysł o zapytanie Was czy lubicie mistrzostwa (CS'y)?  Jak tak, to które są Waszymi ulubionymi? Ja lubię wszystkie, oprócz tych w Dolinie Złotych Wzgórz. A ulubionymi są chyba w Valedale.
Według mnie mistrzostwa są fajne, nie jest trudno wygrać. Wystarczy dobry poziom postaci jak i konia no i sprzęt.
Właśnie przed chwilą udało mi się zająć 1 miejsce w Forcie Pinta, razem z Frugo. :D




Wyrusziliśmy pierwsi i tak już zostało do końca wyścigu. Nie było trudno, ale to lepiej dla nas, hihi.

A może zbieracie rozety z CS'ów? Ja się pochwalę, że mam po każdej rozecie (złoto, srebro, brąz) ze wszystkich możliwych mistrzostw!
Kiedyś miałam ich peeełno, ale stwierdziłam, że wystarczy mi tylko taka najwyzklejsza kolekcja, a na reszcie sobie zwyczajnie zarobię. Jest to fajny sposób. :)

Także teraz czas na Was! Pochwalcie się swoimi rozetami, ulubionymi CS'ami. :D

5 komentarzy:

  1. Ja nie mam żadnej :'( Bo mi nie zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? Nie lubię CS :D Zawsze nie udaje mi się przeskoczyć przez przeszkodę lub w coś wjadę... szkoda gadać.. zawsze jestem ostatnia XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, jak dla mnie każdy da radę wygrać jakiekolwiek. Nic trudnego, tak jak mówiłam - potrzebne dobry poziom i bonusy w sprzęcie. c:

      Usuń
  3. Ja po prostu nie wygrywam. Dla mnie jest trudno wygrać z tymi wszystkimi osobami co zawsze wygrywają. Po prostu nie chodzę na cs. Sądzę, że nie ma po co.

    OdpowiedzUsuń