czwartek, 19 listopada 2015

Co nowego? #3

Cześć!

I jak wrażenia po wczorajszych aktualizacjach? 
Epona jest naprawdę ładna, jedyne co koszmarnie mi się nie podoba to te domki w Nowej Grani. Pomimo tego przeprowadziłam się tam, żeby bliżej poznać nowy teren. 



Wiele rzeczy do odkrycia mi tam jeszcze pozostało. W wolnych chwilach na pewno będę zwiedzać. :)

Wczoraj, jeszcze zanim weszłam do Epony zdobyłam 18 poziom! Nareszcie.



Pewnie już wiele z Was również ma tak wysoki poziom. Niewiele się różni od 17. 

A swoją drogą, od dawna wiadomo, że będą nowe fryzury. 
Kiedyś miałam ten śmieszny błąd przy włączaniu gry i zauważyłam pewien  warkocz. Ostatnio również udało mi się to zrobić, więc mam dla Was zdjęcie:


A może już jest gdzieś w Eponie fryzjer i są w nim nowe fryzury, a ja nic nie wiem? :D 

Mówcie co sądzicie o nowym terenie. Szczena mi na jego widok nie opadła, ale jestem zadowolona.

Do zobaczenia. :)

13 komentarzy:

  1. Według mnie teren bardzo dziwny.. Pełno wszędzie drzew, krzewów i wszystkiego co zielone i rośnie w ziemi. Jeżdżąc po Eponie mam jakieś dziwne wrażenie (sama nie wiem jakie O.o) W pewnym momencie, to chyba gdzieś na Lustrzanych Bagnach mam takie ścinki, że ustawienia muszę zmieniać na najniższe. Osiedle, które wrzucili do nowego terenu - bardzo zły pomysł. To miasto wogóle tam nie pasuje (bardzo śmiesznie to wygląda).Wszędzie zielono, małe domki a tu nagle, ni z gruszki, ni z pietruszki wyrasta mini osiedle. I jeszcze te samochody. Nie wiem jak ludzie jeżdżą tymi samochodami po Eponie (wczułam się w mieszkańców mini osiedla). A po za tym wszystko mi się podoba. Mam nadzieję, że w przyszłą środę kontynuowanie fabuły i być może pierwsze mustangi zawitają do nowego terenu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam dokładnie tak samo jak Ty. Za dużo nakichanych rzeczy w tej Eponie, to nie pasuje.

      Usuń
  2. Graty lvl'a, a co do nowych fryzur - w takim razie będę czekać, aż dodadzą, bo miałam zmieniać, ale dobrze, że jeszcze tego nie zrobiłam. ;3

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Jeśli nie szkoda Ci star coins'ów, to zmieniaj! Nie wiadomo kiedy będą nowe.

      Usuń
  3. Gratuluję 18 poziomu. ^^ Mi się Epona podoba, ale gdy już tak zebrało się wszystkie gwiazdki oraz odkryło nowe lokalizacje to nie ma co robić. Dodali zadania na trzy dni, a jeżeli chodzi o uprowadzonego Hermana to przerwali akurat, gdy akcja się rozwijała. Świetnie. :v Nic tam więcej po mnie, wpadam jedynie po zdjęcia, bo co jak co, ale niektóre miejsca są naprawdę bardzo ładnie zrobione. :) Samo to miasto Nowa Grań jest śmieszne, zgadzam się z komentarzem powyżej. Czekam aż rozwiną wątek fabularny z Hermanem (ale co z pandorią i Garnockiem? D:). Dobrze, że nie wykupiłam tam stajni, ponieważ prawie od razu przeszła mi "faza" na Eponę.

    Pozdrawiam ~Tatiana Pinegirl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Widzę, że nie tylko ja nie zachwycam się tą Eponą. Jedyne miejsce, które naprawdę mi się podoba to posiadłość Dew i bagna, nic więcej. Za bardzo "wydziwiony" ten teren, za dużo rzeczy ani trochę tam nie pasujących...
      Ja na razie tam zostanę, pozwiedzam, na pewno natknę się na jeszcze wiele nowych miejsc. :)

      Usuń
    2. Coś mi się zdaje że Pandoria i Garnock dopiero za rok. W następną środę pewnie dadzą kontynuowanie fabuły (kilka zadań i na tym koniec do przyszłego roku - módlcie się aby tak nie było) ale będzie to związane z nowymi postaciami w UH i oczywiście ze znienawidzonym G.E.D.

      PS. W grudniu MUSTANGI :D (ciekawe jakie modele i chody wymyślą graficy)
      Svea D.

      Usuń
    3. Jeszcze jest możliwość, że dodadzą kuce islandzkie - są pliki "toltu" w folderze. :)

      Usuń
    4. Tak ale to zapewne dopiero w styczniu.. Pliki mustangów jak się nie mylę są już od kilku miesięcy, a pliki koni islandzkich chyba od środowej aktualizacji. Stawiam, że pierwsze będą mustangi a po nich konie islandzkie, chyba że zmienią kolejność ich dodawania.
      Svea D.

      Usuń
    5. Będą konie islandzkie bo na samym końcu w Star Stable Show mówili

      Usuń
  4. Mnie ciekawi fakt, czy będą tam jakieś cs :D. Bo szczerze mówiąc chyba tylko na to czekam. Co do całego otoczenia nie ma zastrzeżeń, no może oprócz tego tzw. ''osiedla''. Sam pomysł nie był zły, tylko jego położenie. Bo całe UH to raczej takie wioski, tereny, pola a tu nagle dzyń! I asfalt xD.
    Wg mnie położenie osiedla powinno być tam gdzie Jorvik City Plaza. W takim sensie, że też autobus zawiózł by Cię tam, mogli by wtedy poszaleć i dodać inne ,,osiedlowe'' obiekty ;).
    Zadania mnie nie zaskoczyły ._. Spodziewałam się ich więcej jak na taki teren, dodatkowo mijaliśmy zapewne wiele postaci z ich imionami i nazwami. Wiem, że prawdopodobnie dodadzą je w następnych aktualizacjach, ale naprawdę miałam ochotę porobić ich więcej.
    Najbardziej z Epony ubóstwiam stajnę *-*.Nie dość, że na plaży to jeszcze fajnie umiejscowiona.
    I mam pytanie, czy widzieliście tą stajnie niedaleko Masłowych Wzgórz? ;D Są tam 2 białe Shire, ale nie można na nie kliknąć, jakiś bug czy co? ;3
    Pozdrawiam
    ~Tatiana Queenpie / Caro Black

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz o Stajni Buttergood'ów? Ja jej znaleźć nie mogę, mam cały czas w nieodkrytych lokalizacjach

      Usuń