piątek, 13 listopada 2015

Sunshine Joytree.

Cześć!

Angielskie SSO na facebooku przedstawiło nam kolejną postać z Epony, mianowicie Sunshine Joytree.

"Co możemy o niej powiedzieć? Na pewno jest trochę szalona i "kosmiczna", ale za to bardzo przyjazna. Nie możemy jej lekceważyć, gdyż na pewno w wielu sprawach nam pomoże!"


Wolne tłumaczenie, ale o to w opisie tej dziewczyny chodziło. Pewnie polskie SSO również informację o niej doda, ale jak to zawsze - odrobinę później.

Nie mogę doczekać się Epony! To na pewno będzie kolejna dawka wielu przygód, brakowało mi tego w SSO. Aktualnie ta gra bardzo mi się znudziła, ale Epona na pewno to zmieni. ;)

Do zobaczenia

2 komentarze:

  1. Mam to samo, mi również się nudzi SSO :C Za to środę jak nigdy będę wracała szybko ze szkoły,choć i tak serwery otworzą pewnie późniejszym popołudniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym najchętniej odczekała z tydzień, żeby tam ludzi było mniej... Ale zapewne nie wytrzymam. Plus jest taki, że wrócę późno ze stajni w środę, wieczorem dopiero grę odpalę to może i mniej osób będzie. :)

      Usuń