wtorek, 24 listopada 2015

Kuce islandzkie.

Witam, witam.

Jak już pewnie wszyscy wiedzą, niedługo do Jorvik zawitają kuce islandzkie. Nawet nie tyle kuce, co po prostu mniejsze konie (wysokość w kłębie do 145 cm, czyli kilka centymetrów niższe od fiordów).



Ciekawa jestem jak to z nimi będzie. Będą wielkości kuców Jorvik? Czy może coś jak fiord?
Swoją drogą, SSO zdecydowanie nie potrafi dobrać wysokości koni...

Mam nadzieję, że będą niższe od fiordów, bo fiordy są za wysokie jak na konia tej rasy. Ale wyższe od kuców Jorvik/Chincoteague. Mogłyby być wysokości Morganów, trochę niższe.
Będą wolniejsze? Kurczę, dylemat. Skoro kuc, to powinien być odrobinę wolniejszy, ale z drugiej strony, jeździmy teraz na Morganach, Shire, Quarterach, które są szybkie. Ciężko by było się przerzucić z powrotem na kucyka. 

Jednak jestem zdania, że będą takiej szybkości co reszta koni, w końcu SSO nazwało je końmi, nie kucykami. I w rzeczywistości nie są jakieś bardzo małe.

Jestem strasznie ciekawa jak będą wyglądały w grze, jakie będą miał chody, bo jak wiemy, konie tej rasy potrafią poruszać się tzw. toltem:







To chyba będzie najciekawsza rasa jak do tej pory, ze względu właśnie na ten chód. 
Tolt z pewnością w SSO będą posiadały. Czemu? Ano dlatego:



A więc, mamy pewność, że w grze będą kuce/konie islandzkie poruszające się toltem. Pozostają nam tylko dwie rzeczy do skorygowania: czy tolt będzie zamiast kłusa? Nie powinien być zamiennikiem, koń jak każdy inny kłusem się porusza. Tolt to u islanderów jedynie "dodatek", że tak to ujmę. 
Czyżby dodali zaraz po kłusie tolt? Ale wtedy koń dłużej przechodziłby do cwału, czyli problem na mistrzostwach (o ile będą się nadawać na mistrzostwa).
To jest naprawdę ciekawe. A może dodadzą coś, o co gracze wielbiący ujeżdżenie (w tym ja, hihi) proszą od dawna - "drugi tryb jazdy", bardziej dopracowany pod względem pracy z koniem, czyli zebranie, ganasz i tak dalej. Może taką opcje dodadzą, którą zapoczątkują właśnie kuce islandzkie? I wtedy w tym "trybie" będzie możliwość poruszania się toltem, dodatkowym chodem.

No i ostatnia rzecz... Kiedy te konie będą w grze?
No tego chyba żaden gracz na razie nie wie. Możemy tylko przeczuwać. Jak myślicie? Ja obstawiam 2 lub 9 grudnia, choć raczej ta druga opcja. Nie ma żadnych plików z kucami jeszcze, oprócz właśnie toltu.
Tfu! Przecież te pliki są zakodowane "GH", a więc chyba możemy się tych koni spodziewać szybciej. Mój błąd. :)



Dyskusję pozostawiam Wam, mam nadzieję, że trochę w komentarzach na temat tych koni porozmawiamy. 
Dzięki za przeczytanie, do zobaczenia. :D

6 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że te islandczyki potrafią tak.. eee.... się poruszać xD. Muszą być cudowne w SSO... Byłoby najs, gdyby zespół dodałby im taką grzywę aż po chrapy. No, może krótszą. Efekt byłby też ciekawy, gdyby kucyki "wierzgały" głową, i w taki sposób grzywka odkrywała by im oczy raz na czas. Jeśli nadawałyby się na CS, to pasowało by mieć sprzęt z dużym posłuszeństwem XD! Ewa Kizior. (Nie jestem na swym koncie)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja liczyłam w grudniu na mustangi ;C Mam nadzieję że z tym toltem problemów nie będzie i zrobią chody tak aby ten dodatkowy chód nie przeszkadzał. Mam również nadzieję że konie isladzkie będą miały piękne modele ;3
    Svea D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz nie moge sie doczekac ❤ Ja tam liczylam na mustangi (albo huculki ❤), a tu islandy... Ale i tak przezyje XD Blog: starstableonline-pam.blogspot.com zajrzyj :D Pozdrawiam, Pam ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz nie moge sie doczekac ❤ Ja tam liczylam na mustangi (albo huculki ❤), a tu islandy... Ale i tak przezyje XD Blog: starstableonline-pam.blogspot.com zajrzyj :D Pozdrawiam, Pam ❤

    OdpowiedzUsuń