piątek, 20 listopada 2015

Mini "tutorial".

Hej!

Postanowiłam, że specjalnie dla Was nagram film pokazujący jak dostać się do trzech miejsc w Eponie: Zrujnowanego Wejścia, Niedźwiedziego Przylądku oraz Jaskini Piratów.
Sądzę, że komuś się taki krótki "tutorialik" przyda. ;)



Chciałam nagrać jeszcze wejście do świątyni, niestety w tamtym miejscu, podczas nagrywania gra niemiłosiernie zaczynała mi ciąć, więc zostałam zmuszona do odpuszczenia tego miejsca.


A tu taki mały bonusik: wczorajsze zdjęcia, lekko obrobione:




Do zobaczenia!

10 komentarzy:

  1. Posągi koni mnie urzekły. Ale zdziwiło mnie, że jest tam pegaz i jednorożec. Poradnik zapewne się przyda wielu osobom :D
    Svea D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to ciekawi. :D
      Ale na pewno możemy się spodziewać fabuły w tym miejscu

      Usuń
    2. Mam nadzieję :D
      Svea D.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że te zamieszkałe tereny są zbyt takie "wydziwione"...

      Usuń
  3. Wow *.* To zdjęcie tych posągów jest mega. Jak zrobiłaś, że jesteś tam bez mgły ? :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie jest to miejsce z jednorozcami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ścieżka od strony posiadłości Dew, prowadzi w góry

      Usuń