poniedziałek, 23 listopada 2015

Zbieranie gwiazd + nowy kod.

Hej!

Wzięłam się w końcu do roboty i zebrałam wszystkie gwiazdy. Miałam ich 75, więc nie wiele mi pozostało.




Wynik nudy i chorowania.
A Wy? Macie wszystkie? W sumie to zbieranie jest trochę bezsensu, ale na nudę idealne zajęcie.


Oprócz tego SSO wypuściło kod na 100 sc:


THANKSGIVING


Z tego co wyczytałam wśród niemieckiej społeczności SSO to z okazji Święta Dziękczynienia. Działa, sprawdziłam. :)

Używajcie kodu póki można. Do zobaczenia!

3 komentarze:

  1. Dzięki za kod :) Na stronie SSO jeszcze go nie widziałam ,a miałam sobie dokupić 100 sc i nie muszę wydawać kasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go nie widziałam na stronie, społeczność niemiecka o nim zaczęła pisać :P

      Usuń
  2. Wielkie dzięki za kod, przyda się :D
    A tak odbiegając od tematu kodu.. Znalazł ktoś może sekretną lokalizację w Eponie --> Dwie antyczne wieże fortowe, po dwóch stronach tego miejsca? Widziałam gdzieś jakieś dwie wieże ale nie mogę ich znależć.

    OdpowiedzUsuń