środa, 6 stycznia 2016

Aktualizacje 06.01.2016

Witajcie w pierwszym poście w 2016 roku!
A tym samym w pierwszych aktualizacjach w Nowym Roku.

Co dzisiaj SSO dla na przygotowało? Chyba wszyscy wiedzą... :)


Nowe kuce islandzkie
Do kupienia są w Nowej Grani.

Trzy nowe maści islandów!


Przedłużenie świąt
Nadal macie szansę na zrobienie świątecznych zadań.


Nowe wyposażenie
Znajdziecie je w JCP.


To tyle z aktualizacji. Swoją drogą, serwer jeszcze nie został zamknięty, nie ma w grze nowych rzeczy, ale post już w nowościach jest. Chyba się role odwróciły, bo tydzień temu serwer był już z aktualizacjami o 9:00, a informacji o aktualizacjach nie było. ;)

Ja już chcę tą cudną, rudą kobyłkę! Taki karmelek, nie mogę się doczekać, aż ją kupię. 
Mam tylko nadzieję, że w grze będzie równie ładna jak na zdjęciu, bo jeśli mi się nie spodoba, to nie wiem, którego kupić... 
A Wy, którego bierzecie?

5 komentarzy:

  1. Widziałam cię xD Stałaś sobie przy koniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ja biorę wszystkie, bo kolekcjonuje islandy :D Tylko nwm czy dzisiaj SC mi starczy, jak nie to kupie 2 a trzeciego dokupie później XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się staram nie kupować zbyt dużo koni, ale kurczę, spodobał mi się też ten srokaty...

      Usuń
    2. Srokacza polecam :D Bardzo ładny i dużo zestawów do niego pasuje :)

      Usuń