środa, 27 stycznia 2016

Aktualizacje 27.01.2016

Hej!

W tym tygodniu aktualizacji SSO przygotowało dla nas:


Nowe konie
Czas na odnowiony wygląd starych ulubieńców. Do kupienia w Księżycowym Sierpie.

Sprawdź piękne wersje Waszych ulubionych ras!


Nowe ubrania i wyposażenie
Do kupienia w Centrum.


Targ koni
Stacjonuje na Arenie Jorvik.


To na tyle z aktualizacji. Cieszę się, że te "nowe" konie ładne nie są, przynajmniej star coinsów nie wydam, haha.
Swoją drogą, liczyłam, że za tydzień dodadzą jakąś super, nową rasę, (pssst, akurat na moje urodziny), huhu... A szkoda! 

Kupujecie któregoś z tych "nowych" koni? Jak dla mnie są po prostu brzydkie. Jedynie co to arab jest ok, na tym zdjęciu. Niedługo wejdę do gry i zobaczę jak wyglądają naprawdę. :)

9 komentarzy:

  1. Jak dla mnie morgan jest obrzydliwy, shire śliczny, a arab spoko xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja uwielbiam shire, to ten według mnie jest okropny... Przez te łaty wygląda jak krowa. :I

      Usuń
    2. Jeszcze gdyby miał jakoś tak bardziej proporcjonalniej rozmieszczone te łaty to ok.

      Usuń
  2. Masz rację, urokiem nie zwalają z nóg, jednak na pewno na któregoś z nich się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno nie kupię żadnego z nich. Jeszcze nad arabem mogłabym się zastanowić, ale ich budowa mnie odrzuca, do tego dawno mi się te konie znudziły.
      A którego masz zamiar kupić? :)

      Usuń
    2. Zastanawiam się nad Arabem, według mnie ma ciekawe umaszczenie. Jednak cały czas myślę, czy to rzeczywiście dobry pomysł i czy będę w ogóle na nim jeździć. Sądzę, że na razie wstrzymam się z zakupem, ponieważ nie chcę klepać zbytnio biedy, a trzeba trzymać SC choćby na nowe ubrania lub sprzęt.

      Usuń
  3. Arab najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również, ale nie na tyle, żeby go kupić. :P

      Usuń
  4. Ja mam morgana i araba i mi się podobają, no cóż, każdy ma inny gust

    OdpowiedzUsuń