poniedziałek, 18 stycznia 2016

Co nowego? #6

Hej!

Co tam u Was nowego? Kiedy macie ferie? Jeżeli chodzi o mnie, to właśnie mi się zaczęły.
Wymyśliłam sobie takie wyzwanie, że wytrenuję podczas tej przerwy od nauki wszystkie moje konie, które siedzą na wyspie niewytrenowane (3).
Popołudnia mam zajęte, ale rano się nudzę, a trening zajmuje maksymalnie półtorej godziny, więc czemu nie? Lepsze to niż się nudzić. :)

Zadanie to ułatwiło mi dzisiejsze wytrenowanie Roulette.




Zaglądnęłam na wyspę i okazało się, że Chakra ma 12 poziom, więc najwyższy z moich trzech, niewytrenowanych koni. Zostały mi jeszcze wyścigi, więc ją przysłałam i je dokończyłam.




Swoją drogą, macie jakiś znienawidzony wyścig? Ja myślałam, że łapania królików u Landona nie przebije nic, ale jednak wyścig w Nowej Grani jest tym najgorszym, jeżeli chodzi o mnie. Nie znoszę go. Raz się uderzy w przeszkodę i już trzeba jechać od początku, bo czas między checkpointami (te zielone strzałki) to jedyne 8-9 sekund. Do tego gdy koń po uderzeniu jeszcze się zatnie i ruszyć nie chce. No nienawidzę...
A Wy? Którego wyścigu najbardziej nie lubicie? 

Wyścig w NG zawsze zostawiam sobie na koniec, bo po nim już żadnego innego by mi się robić nie chciało, haha. :D

Ale, ale! Trenowanie to jednak super sprawa. Szczególnie na drugi dzień... ;)



Pojutrze Chakra powinna mieć 15 poziom (o ile mnie leń nie złapie, ale może dam radę?), wtedy do treningu powinnam wziąć moraba. Gorszym problemem jest to, że nie znoszę koni o budowie starterów, strasznie mnie odrzucają... Ale miejmy nadzieję, że to przeboleję. ;)



Postaram się chociaż Silverowi nabić 15 poziom we ferie, jeżeli jeszcze będę miała ochotę to Scarlet również wytrenuję. 

A jeszcze zmieniając temat, powiedzcie mi, jak u Was jest z opieką nad końmi? Stajenna cały czas czy karmicie samodzielnie?
Jeżeli chodzi o mnie, to zazwyczaj mam stajenną, ale staram się jak najbardziej oszczędzać star coins, więc karmię po prostu konia, na którym jeżdżę (okrutna Tove, shhh).
Stwierdziłam, że i tak mało na SSO siedzę, więc karmić będę konia, którego trenuję, ewentualnie jeszcze jakieś inne. Ale skończyło mi się dziś sianko (i marchewki, pomarańcze...), więc od jutra wszystkie moje rumaki będą pod opieką naszej niezawodnej stajennej. :) 


Dlaczego ten morgan na tym zdjęciu wygląda jak... Pies? Czy to ze mną jest coś nie tak? XD 

Chyba nic więcej nie mam Wam do powiedzenia (znając mnie, pod dodaniu postu coś mi się przypomni).
W takim razie, do zobaczenia! 

10 komentarzy:

  1. Szacun za wytrwałość. Ja dotąd olewałam treningi więc jak na teraz mój shire ma dopiero 7 level. Chyba jeszcze sporo przede mną. XD
    www.starstableonline-selena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama pojęcia nie mam kiedy wytrenowałam te 44 konie. :P

      Usuń
  2. Też mam teraz ferie :) Jeśli chodzi o trenowanie koni to tylko ostatnio mi się nie chciało i trening jednego konia zają mi 1/2 miesiące ale tak to kocham trenować konie :) A co do karmienia to zazwyczaj oszczędzam sc i nie wynajmuje stajennej karmie te 10 koni w stajni własnoręcznie co zajmuje mi około 5 min więc aż tak źle nie jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      Nie ma co marnować star coinsów, można samemu nakarmić :D

      Usuń
  3. Ja mam ferie od 1 lutego :/ Niezawodna stajenna zawsze u mnie gości xD Wymyśliłam sobie postanowienie dotyczące SSO - codziennie postaram się trenować konie, o ile będę miała czas ;) Mam 17 koni i trzy wytrenowane, a mam w planie kupić dwa konie xD Wątpię, że kiedyś wytrenuję te konie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to sporo roboty Cię czeka, powodzenia c:

      Usuń
    2. Dzięki :) Wczoraj chciałam wbić islandowi 10 lvl, ale jak nie zdążyłam do punktu kontrolnego wyłączyłam SSO xD

      Usuń
  4. Jak ty masz te nagrody za wyscigi ja ich nie dostaje :(

    OdpowiedzUsuń