środa, 6 stycznia 2016

Cherryberry!

Teraz się chwalcie ile nowych kuców kupiłyście... :D

Do mnie, tak jak wspominałam, trafiła ta ruda kobyłka (właściwie, to izabelowata, ale chyba u mnie pozostanie rudzielcem). Otrzymała imię Cherryberry. :)



Na razie nie mam dla niej jakiegoś specjalnego imienia, więc prawdopodobnie zostanie aka Cherry.
Jest śliczna!

Gorszy problem, bo spodobał mi się jeszcze ten srokaty islandczyk, a nie chcę wydawać tylu sc.
Może któraś z Was zaszalała i wzbogaciła się o całą trójkę? 

Jeżeli ktoś ma gdzieś zdjęcia srokacza w każdej grzywie, możecie mi podesłać w komentarzach. :)

Ano i jak widzicie, powróciłam do moich czerwonych kudłów (jakoś tydzień temu). Zaczynało mnie już irytować, że na każdym kroku widzę osoby prawie identyczne jak ja. Ciężko zostać oryginalnym na SSO, niestety. :/
Mam nadzieję, że niedługo zostaną dodane nowe warianty twarzy i fryzur.

Okej, do zobaczenia!

9 komentarzy:

  1. Oj, myślałam, że mówiąc Rudy miałaś na myśli srokatego xd. No cóż, na zapowiedzi nie spodobał mi się owy hors, ale teraz sądzę, iż jest to cudny konik :). Jeśli uzbieram to zakupię gniadego. Ten tez cudny, ale także szkoda mi SC. Narazie jednak nie zakupię żadnego. Wystarczy mi w zupełności mój Nietopyrz (ta xD). Lecę zerknąć na koniska w grze :D!


    ~Am

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwałam go rudzielcem, bo na zdjęciu taki rudawy jakiś mi się wydawał, teraz widzę, że to izabelowaty jak się patrzy, więc już prędzej nazwałabym go blondynem/ką. :D
      Srokaty też mi się spodobał i mam dylemat czy też go kupić... Jednak gniady (z pierwszej serii islandów) nadal według mnie najładniejszy ;)

      Usuń
  2. Ja mam tego samego o imieniu Cherrypie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak chcesz być oryginalna na SSO to przefarbuj włosy na zielony. xD Ja tak zrobiłam i jak na razie widziałam mało osób podobnych do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę zielone włosy i to bardzo, ale nie takie dosłownie zielone, bardziej wpadające w żółć z zielonego, ale takowych nie ma. :(

      Usuń
  4. Ja kupiłam dwa. Siwka i srokacza, ale planuje także za niedługo kupić własnie izabelka :) Siwek, to klacz i nazywa się Snowvanilla, a srokacz te klacz ( xD ) I nazwałam ją Mintmelody c:
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz może jakieś zdjęcia srokatego? Możesz mi podać link, chętnie zobaczę, bo mnie korci ten koń. :P

      Usuń
  5. Ja zawsze kupuję wszystkie dodane konie i jak na razie mam wszystkie hehe :D

    OdpowiedzUsuń