środa, 13 stycznia 2016

Aktualizacje 13.01.2016

Hej!

Nareszcie, aktualizacje dodane... SSO miało jakieś problemy, pracowali nad aktualizacjami cały dzień. 
A co my z tego mamy?


Questy
Gdy kończą się święta (pomińmy fakt, że już połowa stycznia...) w Jorvik poszukuje się prezentów.
Pojedź do Pani Holdsworth w Moorlandzie, a powie Ci na ten temat więcej.

Pani Holdsworth powie Ci o wszystkim!


W tym roku macie szansę na szukanie magicznego migdała (wat...), który spełni wasze życzenie. Zajrzyjcie do miejsc wskazanych przez Roberta. Znajdziemy go w Księżycowym Sierpie, Nowej Grani, Jarlaheim, Zachodnim Przylądku, Srebrnej Polanie, Forcie Pinta i Moorlandzie.

Robert ma migdał. Nawet kilka.


Z kolei u Jamesa znajdziemy trzy różne wyścigi, za który (być może) otrzymamy jakieś nagrody.


Nowe ubrania
Standardowo są w centrum.


Fryzjer w Centrum
W JCP został otwarty nowy salon fryzjerski! Przez ten tydzień każda fryzura kosztuje w nim 2 sc lub 50 js.

Targ koni
Stacjonuje w Zachodnim Przylądku.


To tyle z dzisiaj. Trochę tego jest, sporo zadań. Ciekawi mnie ten salon fryzjerski, ale znając sso, będą to stare fryzury o obniżonych cenach. :)
Chociaż kto wie... ?

Do zobaczenia!

3 komentarze:

  1. Łaaał, muszę obczaić ten salon. A święta już mnie denerwują, porobiłam tych questów tysiące, a część rzeczy od Mikołaja posprzedawałam (powtarzały się, albo za słabe statystyki). Ale rozumiem, że dla niektórych to gratka. No i wszystko cacy... O co biega z tym migdałem?
    www.starstableonline-selena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten salon to też niewypał. Nie ma nowych fryzur, niestety. A świątecznych zadań mam dość. :P
      Sama nie wiem o co chodzi z tym migdałem.

      Usuń
  2. Ja jak czytałam o tum migdale to sobie myślę "WTF?..." xD

    OdpowiedzUsuń