środa, 13 lipca 2016

Aktualizacje 13.07.2016

Hej!

Przychodzę do Was z postem o aktualizacjach. O dziwo na stronie SSO nowości ukazały się dosyć wcześnie. :D

Questy
Profesor Hayden potrzebuje pomocy z Albertą...

Profesor i jego włochaty problem...


Sobótka
Trwa do 20 lipca, natomiast poszukiwanie skarbu i plażowe szaleństwo z Timem trwają do 10 sierpnia.


Targ koni
W tym tygodniu znajdziecie go na Arenie Jorvik.


Nowe wyposażenie
Do kupienia w Centrum.


Zadania o pająkach... Może będzie ciekawie, tym bardziej, że tych stworzeń nie znoszę. :D 

Do zobaczenia. :)

2 komentarze:

  1. Myślałam, że znowu zawiodę się na zadaniach ale było wręcz przeciwnie :) Ta Alberta jest taka słodka, że miło byłoby gdyby dodali takie pająki jako zwierzaki. O dziwo z tych zadań z pajęczakiem było sporo PD do zdobycia ( około 450 - aż dziw bierze).
    A tak swoją drogą na blogu o SSO natknęłam się na info że zespół gry wstrzymał projekt rozbudowywania naszych stajni, ponieważ pochłaniał zbyt wiele kasiory. Ile w tym prawdy nie wiem bo nie słyszałam o tym problemie. Może ktoś coś wie bo nie chce mi się wierzyć że projekt pochłonąłby aż tyle budżetu gry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nie, mnie ten pająk tak obrzydził, że ledwo co na niego patrzyłam, poważnie

      Nie słyszałam o tym, ale opcję posiadania np. 20 koni w stajni mogliby zrobić, przebudowa mogłaby się odbyć kiedy indziej

      Usuń