poniedziałek, 11 lipca 2016

Edit na facebooku.




Doczekałam się. :D

16 komentarzy:

  1. Wow.
    No cóż... jest fenomenalny. *u*
    Braffka.

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW NIE WIEM CO POWIEDZIEĆ !

    PS.ten edit mam na tapecie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW NIE WIEM CO POWIEDZIEĆ !

    PS.ten edit mam na tapecie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie cudo musiało Sso Opublikować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki, że w końcu się doczekałaś! No i oczywiście zjawiskowa praca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy bym nie zrobiła takiej pracy, ledwo co edytuję w gimpie ;).
    Cudowna praca!!! Gratki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobina wprawy i tablet graficzny wystarczą. :D Dzięki!

      Usuń
  7. Tove jai Email bo ja chce ci wysłać mój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W karcie "Tove Darkstar" jest wszystko podane :)

      Usuń
  8. Cudowna praca. Zachwycam się! ~ Grace Goldway :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejo!!!
    Masz bardzo ładny Blog :)
    Mam pytanie jak zareklamować bloga?
    Ja od nie dawna zaczęłam pisać bloga i zapraszam Cię na mojego bloga nazywa się tak:
    www.ssozsylvie.blogspot.com
    bardzo proszę Cię, abyś przyszła i napisała w komentarzach co zrobić aby mieć odwiedzany blog :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER JAK ZAWSZE ! PIĘKNY TOVE !

    OdpowiedzUsuń