środa, 27 lipca 2016

Aktualizacje 27.07.2016

Hej!

Przychodzę do Was z informacją nt. dzisiejszych aktualizacji. Co w tym tygodniu znajdziemy na SSO?


Nowe konie
W Nowej Grani można kupić nowe konie ze starszych ras. Shire jest za 949 star coins, a Anglik i Quarter za 890.

Piękne nowości w stajni!


Nowe ubrania
Do kupienia w Centrum.


Targ koni
Znajduje się w Forcie Pinta.


Jak Wam się podobają nowe konie? Ja po zdjęciu staram się nie oceniać, chcę zobaczyć je w grze i się zastanowić, którego kupię. Niestety dodali akurat rasy, za którymi nie przepadam... Ale może jednak się na jakiegoś skuszę. A Wy? :)

Do zobaczenia.

10 komentarzy:

  1. Ja na 100% kiedyś sobie kupię tego Shire :v A ogólnie to po raz kolejny Cię widziałam c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nazywasz? :D

      Usuń
    2. Katelyn Shadowbard. Stałaś tam w Nowej Grani przy koniach, a ja się tam kręciłam na skarogniadym morganie :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog, napewno będę tu zaglądać :) W ogóle mam pytanie, ile masz lat? Bo ja mam kota na punkcie koni w każdym aspekcie, również w grach. Według mnie SSO jest jedną z najlepszych gier o koniach i bardzo mi się spodobała ale czuję się trochę dziecinnie grając w nią. Waham się nad zakuem SR bo mam już 15 lat, a co będzie później? Taka osiemnastolatka grająca w grę dla dziewczynek.. xD Co sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rok mam 18, nie czuje się dziecinnie grając w sso, bo patrząc na to że pół świata biega za pokemonami chyba nie mogę czuć się gorsza xD i sama waham się nad zakupem sr lt ;) jakby co, nie jestem właścicielką bloga ale jakoś ci chciałam doradzić, sso to świetna gra, która jeszcze nie raz nas zaskoczy przez nadchodzące lata ^^
      ~ Mel Goldnight

      Usuń
    2. Ja sama mam 21 lat i grając w SSO czasami myślę, że coś jest ze mną nie tak. Lecz zamiłowanie do koni nie powala opuścić gry :D
      Gry są tworzone dla ludzi. Jeżeli podoba ci się gra i spędzanie w niej czasu sprawia ci przyjemność to graj i nie przejmuj się tym, że gra jest głównie skierowana dla młodszych odbiorców. Starsze osoby też mogą grać ;)

      Usuń
    3. Haha, dzięki :P Wokół mnie kręcą się głównie same 9-13latki ale widocznie nie jestem sama i niepotrzebnie się zamartwiałam.

      Pozdrawiam ^-^

      Usuń
    4. Svea na jakim grasz serwerze? :D
      ~Mel G

      Usuń
  3. Mi te maści się nie podobają i nie będę ich kupować. Wolę kupić nowego fryza :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi akurat podobają się wszystkie trzy :) Shire ma całkiem ciekawe jabłuszka. A że uwielbiam ciemnogniade konie, to napewno kupię też anglika.

    OdpowiedzUsuń