środa, 27 lipca 2016

Saglavi.

Witajcie ponownie

Tak jak wspominałam, skusiłam się na jednego konia z trzech nowych. Przecież nie byłabym sobą, gdybym jakiegoś nie kupiła, czyż nie? ;)

Poznajcie Strawberrypie aka Saglavi!



Z początku byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tych nowych koni. Z resztą do dwóch pozostałych nadal jestem, strasznie mi się nie podobają, szczególnie do anglika. W moim odczuciu są wręcz brzydkie.
Tej kobyłki jednak miałam na kupować, ale potem zobaczyłam ją u koleżanki no i stwierdziłam, że no trudno, kupuję. I nie żałuję! Jest śliczna. :D 

A Wy kupiłyście jakiegoś? Pochwalcie się. :)

8 komentarzy:

  1. Też zamierzam ją kupić B) Shire wyszedł najgorzej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Shire najbardziej mi się podoba i według mnie nie powinno się obrażać pracy grafików Star Stable, lecz ją doceniać, bo każdy nowy "element" gry ma swój urok. To trochę chamskie z Twojej strony obrażać starania gry, gdybyś przynajmniej dodała, że Tobie się nie podoba Shire albo, że Twoim zdaniem Shire wyszedł najgorzej to bym to zrozumiała. Bo według mnie to właśnie AQH wygląda nie najlepiej.
      PS. Nie zrozum mnie źle, po prostu można źle zrozumieć twoje słowa. Bo pamiętaj, że każdy ma swoje zdanie, ale oczywiście, że można się nim podzielić, lecz lepiej zrobić to w sposób by nikogo w żaden sposób "urazić".

      Usuń
    2. To jest tylko jej zdanie, według mnie anglik wygląda okropnie i nie rozumiem jak można go kupić, jest po prostu brzydki. Autorce komentarza nie podoba się Shire i to jej sprawa, nie każdy musi mieć taki sam gust. ;)

      Usuń
  2. Ja jak już pisałam w poprzednim poście nie kupię żadnego ,,nowego" konia ponieważ mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamierzam kupić anglika :>

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie chcę nikogo obrażać ,ale ten nowy anglik przypomina mi kupę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD
      Ciekawy opis.. xD
      Na pewno mój pieseł go wykupciał. xD
      Sry za masę "xD". Cx

      ~ Roseleq

      Usuń
  5. Mi też się one nie podobają i nie mam zamiaru kupować bo i tak słabo u mnie z sc XDD

    OdpowiedzUsuń