środa, 20 lipca 2016

Aktualizacje 20.07.2016

Hej!

Od razu Was przepraszam za brak postów, ale zwyczajnie nie mam chęci na granie w sso, więc tak samo nie mam o czym pisać. :c
Jest jedna nowość u mnie, ale o niej na końcu. Przejdźmy do aktualizacji!

Sobótkowa informacja
Sobótkowe polowanie już się skończyło, a przygotowania na Farmie Steva dostępne są do środy.


Impreza na plaży
Trwa do 10 sierpnia.


Nowe wyposażenie
Do kupienia w Centrum.


Tak, to na tyle z aktualizacji. Dodane zostały tylko rzeczy w centrum i nic więcej, ale nie mamy się co złościć, wystarczająco nas rozpieszczają, że od czasu do czasu mogą sobie odpocząć. :)

A co u mnie się zmieniło? Ha, wróciłam do moich starych włosów!



Bardzo je lubię, ta fryzura i moja poprzednia są moimi ulubionymi i zgaduję, że będę własnie zmieniać raz na jedną, raz na drugą. :)

Do zobaczenia!

5 komentarzy: